شناسهٔ خبر: 50421601 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفته یازدهم لالیگا؛

بارسلونایی که دیگر بارسلونا نیست؛ نا امیدی کاتالان‌ها تمامی ندارد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال بارسلونا هفته یازدهم لالیگا را نیز با شکست برابر رایو وایکانو به پایان رساند تا ناکامی‌های این تیم با «رونالد کومان» تمامی نداشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال رایو وایکانو و بارسلونا امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ در چارچوب هفته یازدهم لالیگا برگزار شد و تیم میزبان موفق شد با یک گل بارسلونا را از پیش رو بردارد. 

کاتالان‌ها که این روزها اصلا شرایط خوبی ندارند، در این هفته به مادرید رفتند و برابر رایو وایکانو قرار گرفتند. «رادامل فالکائو» مهاجم با تجربه تیم مادریدی در دقیقه ۳۰ موفق شد گل اول تیمش را وارد دروازه بارسلونا کند تا هواداران این تیم باز هم غرق نا امیدی از تیمشان شوند. 

بارسلونایی که دیگر بارسلونا نیست؛ نا امیدی کاتالان‌ها تمامی ندارد

شاگردان «رونالد کومان» پس از این گل تلاش بسیار زیادی کردند تا نتیجه را جبران کنند اما تلاش آن ها در نیمه نخست کارساز نبود.

در نیمه دوم نیز حملات بی فایده بارسا ادامه داشت. در دقیقه ۷۱ حرکت انفرادی «ممفیس دپای» باعث شد تا مدافعان میزبان مرتکب خطای پنالتی شوند اما مهاجم هلندی آبی اناری ها این فرصت را هم از دست داد تا بارسا همچنان بازنده بازی باشد.  

در نهایت این دیدار هم با شکست بارسا پایان یافت تا این تیم سومین باخت خود را در این فصل از لالیگا تجربه کند و با 15 امتیاز در رده نهم قرار گیرد. رایو وایکانو نیز ۱۹ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت. 

برنامه دیگر بازی‌های امشب در اسپانیا به شرح زیر است: 

بتیس - والنسیا     /    ساعت ۲۱:۳۰

رئال‌مادرید - اوساسونا    /     ساعت ۲۳:۰۰

نظر شما