شناسهٔ خبر: 50421536 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان نظام پزشکی | لینک خبر

مشکل عدم ثبت اطلاعات واکسن برخی از اعضای سازمان در سامانه ملی به سرعت حل خواهد شد

دکتر امیر صدری

مشکل عدم درج یا مغایرت اطلاعات برخی از اعضای سازمان نظام پزشکی در سامانه کشوری واکسیناسیون در چند روز آینده حل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

دکتر طاهرخانی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی با اعلام این خبر افزود: متاسفانه به دلیل برخی ناهماهنگی ها و مشکلات اجرایی در زمان تزریق واکسن اعضای سازمان نظام پزشکی، اطلاعات برخی از اعضای سازمان به صورت کامل درج نشده یا دارای مغایرت با اطلاعات سامانه واکسیناسیون کشوری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان  افزود: با توجه به بروز این مشکلات که موجب نارضایتی این گروه از اعضای سازمان شده بود پیگیری ها و جلسات لازم در این خصوص انجام شد و در نهایت در جلسه ای که روز گذشته با حضور نماینده معاون بهداشتی وزیر بهداشت، نماینده سازمان غذا و دارو و اینجانب به عنوان نماینده سازمان نظام پزشکی برگزار شد در نهایت مقرر شد که مشکلات موجود توسط این مراکز وبا هماهنگی مرکز فناوری وزارت بهداشت در اسرع وقت شناسایی و برطرف شود. 
دکتر طاهرخانی در نهایت گفت: همکاران محترم دچار این مشکل مطلع باشند برای تزریق دوز بوستر مشکلی ندارند و با کارت کاغذی یا  کارت دیجیتالی یا چاپی واکسن که نشان بر تزریق دو دوز توسط آن‌ها است، می‌توانند دوز سوم را دریافت کنند.

نظر شما