شناسهٔ خبر: 50421506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

‍شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار با فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ دیدار کردند

مهندس کیاروستا شهردار گلسار و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه کوه فلاح فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه(ع) شهرداری با سرهنگ جان محمدلو فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ دیدار و گفت و گو کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهندس کیاروستا شهردار گلسار و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه کوه فلاح فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه(ع) شهرداری با سرهنگ جان محمدلو فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ دیدار و گفت و گو کردند.

‍شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار با فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ دیدار کردند

در این دیدار مهندس کیاروستا شهردار گلسار ضمن تبریک انتصاب جناب سرهنگ جان محمدلو در سخنانی از مجموعه فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان شهر گلسار تقدیر و بیان داشت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گلسار خود را از مجموعه بسیج و سپاه می داند و تعامل خوبی که بین مجموعه مدیریت شهری با بسیج شهر گلسار وجود دارد بواسطه نگاه بسیجی وار است و امیدواریم در انجام مأموریت های محوله سربلند باشیم و مدیون خون شهدا نباشیم .

اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک انتصاب جناب سرهنگ جان محمدلو در سخنانی بیان داشتند شهر گلساربا تقدیم ۵۳ شهید والامقام  یک شهر کاملاً فرهنگی ، ولایی و مذهبی است و رسالت  اعضای شورای شهر در دوره ششم بر این است که در زمینه اقدامات فرهنگی تمام تلاش خود را انجام دهند و همچنین در خصوص اقدامات انجام گرفته در سطح شهر و بویژه اقدامات فرهنگی از جمله : برگزاری هفتمین یادواره ۵۳ شهید والامقام شهر گلسار، برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) و تشییع شهید گمنام، همکاری دربرپایی موکب امام حسن مجتبی (ع)  و غیره مطالبی را بیان نمودند و خواستار نگاه ویژه مسئولین به این شهر شدند.

سرهنگ جان محمدلو نیز ضمن خیر مقدم اظهار داشت: بیان اقدامات مجموعه مدیریت شهری گلسار نشان دهنده این است که این مجموعه ارزشی ، ولایتمدار و دغدغه مند است و مجموعه بسیج در راستای اجرای برنامه ها و خدمات رسانی به مردم در سطح شهر گلسار آماده تعامل و همکاری می باشد  .

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ همچنین به سهم خود و به نیابت از فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز از برگزاری مراسم هفتمین یادواره ۵۳ شهید والامقام شهر گلسار نیز تقدیر و تشکر کرد، افزود: امیدواریم در آینده در سایه تعامل و همکاری در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی گام های مؤثری برداریم .

سرهنگ جان محمدلو بیان داشت: با توجه به پیش رو بودن هفته بسیج امید است با تعامل و همکاری در اجرای برنامه ها در سطح شهر گلسار، فرهنگ و تفکر بسیجی و ارزشی گسترش یابد.

انتهای پیام/ف

نظر شما