شناسهٔ خبر: 50421273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی:

توزیع بنزین یارانه‌ای در ۴ جایگاه سوخت منطقه کاشان از سر گرفته شد

کاشان - ایرنا - رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کاشان گفت: چهار جایگاه سوخت در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با تلاش کارشناسان این شرکت پس از رفع اختلال در سامانه مرتبط، عرضه بنزین یارانه‌ای با نرخ یک‌هزار و ۵۰۰ تومان را از سر گرفتند.

صاحب‌خبر -

اصغر شالچی چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اکنون جایگاه‌های خیابان ۲۲ بهمن و حسن‌آباد و ۲۹ اسفند کاشان و دهه فجر آران و بیدگل در حال خدمات‌دهی بنزین یارانه‌ای به شهروندان هستند.

وی با اشاره به فعال شدن ۱۴ جایگاه عرضه سوخت به صورت آزاد در این منطقه، پیش‌بینی کرد بقیه  جایگاه‌ها نیز تا فردا (پنجشنبه) فعال و راه‌اندازی شود.

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کاشان یادآور شد: با توجه به ذخیره انواع فرآورده‌های نفتی، هیچ مشکلی در این منطقه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، به دلیل اخلال در سامانه کارت سوخت، روند سوخت‌رسانی در جایگاه های سوخت کشور از ظهر دیروز (سه شنبه) مختل و استفاده از بنزین یارانه‌ای با نرخ یک هزار و ۵۰۰ تومان متوقف شد؛ ساعاتی بعد، مرکز ملی فضای مجازی با انتشار اطلاعیه‌ای، حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت کشور را تایید کرد.

۲۹ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل وجود دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

نظر شما