شناسهٔ خبر: 50421218 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

روزنامه A Bola : طارمی نمی‌خواهد چیز زیادی از خبر انتقال زمستانی‌اش بداند

افشاگری روزنامه A Bola درباره مهدی طارمی

یک روزنامه پرتغال با تمجید از عملکرد مهدی طارمی در تیم فوتبال پورتو تاکید کرد که این مهاجم نمی‌خواهد چیز زیادی از اخبار رسانه‌های ایران درباره انتقالش به تیم‌های دیگر بداند.

صاحب‌خبر -

افشاگری روزنامه A Bola درباره مهدی طارمی

روزنامه A Bola پرتغال در گزارشی به عملکرد درخشان مهدی طارمی در تیم پورتو پرداخت و نوشت: «برای نخستین بار او پادشاه گلزنان لیگ پرتغال در پورتو است:

«مهاجم ایران کاندیدای انجام کاری است که جکسون مارتینز برای سه فصل متوالی آن‌را انجام داد: توپ نقره‌ای. هیچ بازیکنی از پورتو تاکنون نتوانسته آن را بگیرد.»

در بخشی از این گزارش آمده است:

«طارمی به بازیکنی مرجع در خط حمله پورتو تبدیل می‌شود همانطور که قبلاً مک کارتی، فالکائو و جکسون بودند. دومی آخرین گلزن برتر پورتو در مسابقات لیگ بود. طارمی در ۶۰ بازی برای پورتو، ۳۲ گل برای اژدها به ثمر رساند. او بعد از بازی با توندلا و هت‌تریک در این بازی متواضعانه گفت که روز خوبی را سپری کرده است.»

این آمار مربوط به پیش از بازی پورتو با سانتاکلارا در لیگ کاپ پرتغال است که روز گذشته برگزار شد. طارمی در این مسابقه نیمکت نشین بود و در دقیقه ۶۵ به زمین آمد. او در دقیقه ۸۳ برای پورتو یک گل به ثمر رساند ولی در نهایت تیمش با نتیجه ۳ بر ۱ بازنده شد.

روزنامه پرتغالی با اشاره به خبرهایی که از احتمال انتقال طارمی به تیم‌های ایتالیایی در نقل و انتقالات زمستانی مطرح شده است، نوشت:

«او نمی‌خواهد پیشرفتی را که تاکنون به دست آورده، از دست بدهد. طارمی نمی‌خواهد چیز زیادی از خبرهای انتقالش در ماه ژانویه که در ایران مطرح می‌شود، بداند زیرا خودش می‌داند که عملکردش در لیگ قهرمانان اروپا با پورتو می‌تواند درهای بیشتری را در پایان فصل برایش باز کند.»

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما