شناسهٔ خبر: 50420321 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه نساجی:

ترابی باید در دقیقه ۸۰ بازی اخراج می‌شد/هیچ حمایتی از بخش خصوصی نمی‌شود

ایزد سیف الله پور درباره شکست تیم نساجی برابر پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایزد سیف الله پور، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره  شکست تیمش برابر پرسپولیس بیان کرد: بازی در نیمه دوم در اختیار ما بود و باید به این بازیکنان افتخار کرد. حداقل ۵ بازیکن امید و زیر ۲۳ سال امروز بازی کردند. اگر مقداری داور روی  خطای ترابی کم لطفی نمی‌کرد و کارتی که آن جا داد را قبلش می‌داد، فکر می‌کنم پرسپولیس دقیقه ۸۰ ده نفره می‌شد.

او افزود: به پرسپولیس تبریک می‌گویم، اما تیم ما خیلی خوب بود. برای بازی‌های بعدی باید نقاط ضعفمان را برطرف کنیم، اما از ساکت الهامی تشکر می‌کنم که این تیم خوب را آماده کرده است.

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره این که آیا شرایط ورزشگاه شهدای ساری رضایت بخش است، گفت: مشغول کار روی آن هستیم. در اختیار باشگاه قرار گرفته است و از مجموعه ورزشی استان مازندران تشکر می‌کنیم. ان‌شاءالله برای ۲ هفته بعد و بازی مقابل نفت آبادان شرایطش بهتر می‌شود.

سیف الله پور درباره این که آیا باشگاه نساجی درخواستی برای واگذاری تبلیغات محیطی دارد، عنوان کرد: در جلسه هیئت مدیره این باشگاه در مورد این مسئله تصمیم گیری می‌کنیم. تبلیغات محیطی تا به حال در اختیار سازمان لیگ بوده اند و ما تمکین کردیم، اما این هفته تشکیل جلسه می‌دهیم.

او درباره این که آیا از تبلیغات محیطی دریافتی داشته‌اند، گفت: بله، سال گذشته دریافتی داشتیم.

مدیرعامل نساجی درباره این که زنوزی از حمایت  نکردن باشگاه‌های خصوصی از سوی فدراسیون فوتبال بسیار گله‌مند است، اظهار کرد: واقعیت را گفته است. هیچ حمایتی از تیم‌های خصوصی نمی شود. باشگاه‌های تراکتور ، نساجی و هوادار خصوصی هستند، اما تاکنون کمکی نشده است و انتظار داریم دولت جدید از بخش خصوصی که حامی ورزش کشور شده است، حمایت کند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما