شناسهٔ خبر: 50419040 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

لاجوردی پس از نظارت میدانی از اردوی تیم ملی فوتبال بانوان مطرح کرد:

موفقیت بانوان ورزشکار در گرو سرمایه گذاری در ورزش

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور در مرکز ملی فوتبال ضمن تماشای دیدار درون اردویی ملی پوشان بانوان، دقایقی را با کادر فنی و بازیکنان گفتگو کردند.

صاحب‌خبر -

زهره سادات لاجوردی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص حمایت از فوتبال بانوان گفت: بحث ورزش یکی از مباحث مهمی است که در سلامت اقشار جامعه می تواند موثر باشد و شادابی و نشاطی که ایجاد می کند، تاثیر گذار است.

عضو فراکسیون زنان مجلس در ادامه داد: با توجه به دیداری که امروز در جمع ملی پوشان فوتبال بانوان داشتیم و موفقیت های اخیری که بدست آورده اند، نشان دهنده این است که اگر در این زمینه سرمایه گذاری شود، می تواند موفقیت های بیشتری در آینده و به صورت مستمر شاهد باشیم.


گفتنی است، زهره الهیان به همراه زهره سادات لاجوردی امروز چهارشنبه 5 آبان ماه ضمن حضور در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان، دقایقی به گفت وگو با کادر فنی و ملی پوشان پرداختند./لاجوردی همچنین افزود: سرمایه گذاری در بخش ورزش بانوان در حقیقیت کمکی است که ورزش بانوان مسلمان با حفظ ارزش ها در دنیا دیده و معرفی شود. در این زمینه کمک ها و مساعدت هایی که  توسط افراد مختلف ومسئولین صورت می گیرد باعث شده تا روز به روز در دنیا شناخته تر شوند و پیشرفت های بیشتری در آینده داشته باشند.

پایان پیام

نظر شما