شناسهٔ خبر: 50416911 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گزاش جی پلاس از حواشی جدال قرمزهای لیگ در تهران

پرسپولیس رکورددار شد و رکورد نساجی را شکست!+ عکس

تیم های پرسپولیس و نساجی از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با دو گل عبدی و تک گل کریم اسلامی به سود میزبان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی قائمشهر بود که در نهایت با نتیجه 2 بر یک یپروز شد. هر دو تیم بازی نخست خود را با پیروزی پشت سرگذاشته بودند.

پرسپولیس به رکورد ۲۰۱ روز شکست ناپذیری نساجی در بازی‌های خارج از خانه پایان داد. شاگردان گل محمدی با کسب دوازدهمین پیروزی پیاپی خانگی در این زمینه رکورددار شدند.

 

در حالی که درهای ورزشگاه‌ها به روی تماشاگران بسته است؛ کانون هواداران پرسپولیس در اقدامی جالب، در کنار پرچم‌های بزرگ منقش به نام و نشان پرسپولیس، طرح موزاییکی خود را به ارایه تصویری نمادین از هواداری اختصاص داده است که شال پرسپولیس را بالای سر خود دارد.

Saco_crop

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیر مهدی جانملکی، محمد قربانی، اکبر صادقی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، مرتضی منصوری، فرزاد زامهران، کریم اسلامی، مسعود شجاعی

ترکیب پرسپولیس: حامدلک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر و مهدی عبدی

 

 

* دراگان اسکوچیچ به همراه ماریا تات و مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی دیدار دو تیم را از نزدیک نظاره می‌کنند. برخلاف بازی‌های گذشته خبری از وحید هاشمیان نیست.

14000805000696_Test_NewPhotoFree

* ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در جایگاه ویژه دیدار تیمش و پرسپولیس را نظاره‌گر شد.

* پیش از شروع مسابقه یحیی گل‌محمدی به همراه افشین پیروانی و بقیه اعضای کادر فنی نزد نیمکت نساجی مازندران رفته و با آنها خوش و بش کردند. نکته جالب توجه نقض پروتکل‌های بهداشتی توسط سرمربیان دو تیم بود زیرا الهامی تمام پرسپولیسی‌ها را در آغوش گرفت و از طرف دیگر گل‌محمدی نیز این کار را تکرار کرد. 

* قبل از شروع مسابقه حامد لک، سیدجلال حسینی، مهدی عبدی، رضا اسدی و فرشاد فرجی از ساکت الهامی رخصت گرفتند. فرجی با تمام نیمکت‌‌نشینان نساجی نیز دست داد.

* کریم اسلامی مهاجم نساجی نیز پیش از شروع بازی به سمت گل‌محمدی رفت و از سرمربی پرسپولیس رخصت گرفت.

* هدایت ممبینی عضو سابق هیأت رئیسه فوتبال ناظر بازی این مسابقه است.

 15 دقیقه پایانی دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی با اعتراضات شدید بازیکنان و کادر فنی دو تیم همراه شد.در ابتدا یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری به تصمیمات داور اعتراض کردند و سپس ساکت الهامی نیز همین کار را تکرار کرد.اعتراضات دو تیم در شرایطی همراه بود که گل‌محمدی از داور کارت زرد دریافت کرد.

* مهدی عبدی بعداز به ثمر رساندن گل دوم پرسپولیس با حرکات دست خوشحالی معناداری انجام داد. وی امشب هر دو گل تیمش را وارد دروازه نساجی کرد.

* مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در جایگاه ویژه دیدار تیمش را از نزدیک نظاره کرد.

* در دقایق پایانی علیرضا حقیقی برای ضربه کرنر جلو رفت و قصد باز کردن دروازه پرسپولیس را داشت و البته تاکتیک نساجی به شکلی بود که در ضربه اول کرنر فرصتی به حریف نرسید و در ضربه دوم وی در زدن ضربه ناکام ماند.

*نساجی که روی سکوها، از تشویق یک نوجوان حدودا ۱۰ ساله بهره می‌برد، در شروع نیمه دوم با فریاد "عمو کریم" گل بزن، مهاجم نساجی را تشویق کرد و کریم اسلامی با گلزنی در دقیقه ۴۸، خوشحالی خود را با این پسربچه تقسیم کرد.

*سرمای هوای ورزشگاه ورزشگاه آزادی، یحیی گل‌محمدی را هم پس از ۶۵ دقیقه کنار زمین بودن، مجبور کرد تا لباس گرم بپوشد.

*در نیمه دوم هم اعتراض‌های ساکت الهامی و تیمش به داوری ادامه داشت و پس از هر سوت عرب‌براقی، داد نیمکت نساجی بالا می‌رفت.

*پس از تذکر دقیقه ۸۲ داور به نیمکت پرسپولیس، ساکت الهامی و دستیارانش از این شاکی شدند که دقیقه ۸۲ تذکر دادن ندارد و داور حداقل باید به گل‌محمدی کارت زرد نشان دهد.

*اعتراض‌های مربیان نساجی ان قدر ادامه پیدا کرد که گل‌محمدی هم ازداور خواست تا به الهامی کارت داده شود اما عرب براقی به او کارت زرد نشان داد.

نظر شما