شناسهٔ خبر: 50412917 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

افشای اطلاعات محرمانه ارتش رژیم صهیونیستی در پی حمله سایبری

باشگاه خبرنگاران جوان

در حمله سایبری به ارتش رژیم صهیونیستی اطلاعات شخصی سربازان، موقعیت نظامیان و نقشه‌های عملیات ارتش این رژیم فاش شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، در پی حمله سایبری روز سه شنبه یک گروه هکری به نام «عصای موسی» فایلی از اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی فاش شد که شامل لیست اطلاعات شخصی صد‌ها نظامی این رژیم از جمله اسامی، تحصیلات و موقعیت این سربازان بوده است.

این گروه هکری روز دوشنبه نیز تصاویری از بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی منتشر و او را تهدید کرد که تحت نظر است.

این فایل همچنین حاوی اطلاعات تیپ «الفون» ارتش رژیم صهیونیستی است که شامل نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس محل سکونت صد‌ها سرباز این گردان است.

برخی از پرونده‌های افشا شده حاوی فهرست کاملی از نیرو‌های ذخیره در یگان‌های نظامی و شامل اسامی سربازان، درجه، موقعیت سربازی و توضیحاتی است که هر کدام از آن‌ها در مورد اینکه چرا نتوانسته وارد خدمت ذخیره شود، آمده است.

بسیاری از پرونده‌های افشا شده حاوی جزئیات اطلاعات هزاران جوان و بزرگسال و نامزد‌های پیوستن به دستگاه‌های امنیتی و سربازانی است که در پروژه تشویق به خدمت اجباری شرکت کرده یا در حال مشارکت هستند.

این فایل‌ها علاوه بر نام، آدرس و شماره تلفن، حاوی اطلاعات شخصی حساسی مانند وضعیت روانی و اقتصادی نظامیان نیز هست.

یکی از نظامیان که اطلاعاتش در این فایل‌ها افشا شده بود، ابراز نگرانی کرده و گفت: «این دیوانه کننده است. من نمی دانم این اطلاعات از کجا آمده است. نباید این اتفاق بیفتد. من واقعا شگفت زده ام.»

یکی دیگر از سربازان سابق که مشخصات او در این حمله سایبری فاش شده، گفت: «خیلی تعجب آور است که اطلاعات من فاش شده است. فکر اینکه هر کسی می‌تواند شماره شناسایی من را ببیند و شاید از آن سوء استفاده کند، ترسناک است. من واقعا شوکه شده ام.»

در بیانیه‌ای که‌ این گروه هکری پس از حمله سایبری منتشر کرده، آمده است: «ما به مبارزه تا زمانی که شما جنایات خود را مخفی می‌کنید، ادامه می‌دهیم. ما شما را در جایی که فکر نمی‌کنید دنبال می‌کنیم. این تازه آغاز راه است.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما گزارش ها، نقشه عملیات ها و اطلاعات یگان‌ها را منتشر خواهیم کرد تا تمام دنیا از جنایات شما مطلع شوند.»

قابل ذکر است که این فایل‌ها در دارک نت و گروه‌های تلگرامی منتشر شده است.

نظر شما