شناسهٔ خبر: 50412807 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری باند سارقان احشام در شاهرود

خبرگزاری صداوسیما

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ عضو باند سارقان احشام در شاهرود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، سردار عبدالله حسنی گفت: ماموران انتظامی شهرستان شاهرود در پی اعلام گزارش مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق حاشیه ای این شهرستان مطلع شدند.

وی با اشاره به اعزام بی وقفه تیم‌های عملیاتی پلیس به محل واقعه که یک واحد دامداری واقع در محور مواصلاتی مجن به شاهرود بود گفت: سارقان به محض رویت پلیس با رها کردن خودروی نیسان حامل دام با استفاده از تاریکی شب متواری می‌شوند.

سردار حسنی به اجرای طرح مهار و تعقیب و گریز ماموران انتظامی در منطقه بیابانی این شهرستان اشاره کرد و گفت: در نهایت 3 سارق حرفه‌ای که با متوقف کردن یک دستگاه خودروی سنگین قصد خروج از حوزه را داشتند با هوشیاری ماموران جان برکف شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه سارقان دستگیر شده غیر بومی و ساکن استان همجوار بوده اند گفت: در بازجویی‌های فنی پلیس این باند 3 نفره به ۲۵ فقره سرقت از سطح استان سمنان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۵۹۹ راس احشام سرقتی و دستگیری مالخر پرونده با همراهی سارقان دستگیر شده خبر داد و گفت: پرونده تکمیلی به همراه مجرمان در بند به مرجع قضایی منتقل شد.

نظر شما