شناسهٔ خبر: 50412442 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

در دسترس قرار گرفتن فروشگاه جدید مایکروسافت ویندوز 11 برای آزمایش‌کنندگان ویندوز 10

مصطفی عسگری

مایکروسافت فروشگاه نرم‌افزاری جدید ویندوز ۱۱ را برای آزمایش‌کنندگان ویندوز ۱۰ در دسترس قرار داد.

صاحب‌خبر -

مایکروسافت به انتشار فروشگاه جدید ویندوز ۱۱ برای کاربران ویندوز ۱۰ نزدیک است. این سازنده نرم‌افزار، اکنون فروشگاه مذکور را برای آزمایش‌کنندگان ویندوز ۱۰ حاضر در حلقه Release Preview، به همراه به‌روزرسانی نوامبر ۲۰۲۱ ویندوز ۱۰ منتشر کرده است.

به گزارش ورج، این فروشگاه به‌روزشده مشابه همان نسخه موجود در ویندوز ۱۱ است و مواردی مانند دسترسی بیشتری به اپ‌های win32، طراحی مدرن‌تر و نرم‌افزارهای جدیدی که اخیراً به فروشگاه مایکروسافت راه یافته‌اند را به کاربران ارائه می‌دهد. فروشگاه جدید مایکروسافت نسبت به نسخه قبل بازتر بوده و به فروشگاه‌های شخص ثالث مانند Epic Games اجازه می‌دهد در آن فهرست شوند.

Exciting news today, the new #MicrosoftStore (modern design, support for win32 apps, Disney+ movies and way more) is now available to Windows 10 Insiders! pic.twitter.com/O9zSZ8pudp

— Rudy Huyn (@RudyHuyn) October 27, 2021

(ترجمه: اخبار هیجان‌انگیز امروز، #فروشگاه‌ـمایکروسافت جدید (طراحی مدرن، پشتیبانی از برنامه‌های win32، فیلم‌های Disney+ و موارد دیگر) اکنون برای Windows 10 Insiders در دسترس است!)

رویکرد جدید مایکروسافت نسبت به فروشگاه خود همچنین به این معنی است که بالاخره سیل اپلیکیشن‌هایی از جمله دیسکورد، زوم، VLC، TeamViewer و Visual Studio Code از راه می‌رسند. تا پیش از این تنها اپرا و یاندکس در دسترس بودند، اما اکنون هر مرورگری را می‌توان در فروشگا‌ه‌ اضافه کرد.

اگر می‌خواهید فروشگاه جدید مایکروسافت را روی ویندوز ۱۰ آزمایش کنید، باید عضو حلقه Release Preview Insider باشید. انتظار داریم که به‌روزرسانی جدید فروشگاه در هفته‌های آینده برای همه کاربران ویندوز ۱۰ ارائه شود.

نظر شما درباره فروشگاه نرم‌افزاری جدید مایکروسافت چیست؟

نظر شما