شناسهٔ خبر: 50412309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار اصانلو:

سردار سلیمانی سوریه و عراق را از دست داعش نجات داد/ دشمن از هیچ کاری برای ضربه زدن به انقلاب کوتاهی نکرده و نخواهد کرد

زنجان-فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال غرب با بیان اینکه وقتی داعش وارد سوریه شد کسی باور نمی‌کرد که دیگر این کشور نجات پیدا خواهد کرد، گفت:سردار سلیمانی به دستور رهبر معظم انقلاب و با فرمان ایشان عراق و سوریه را از دست داعش که دست پرورده استکبار بود، نجات داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سردار محمدتقی اصانلو پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای پاسدار كه در راستاي كنگره٣٥٣٥شهيد استان زنجان با اشاره با اینکه آمریکا دُر نابی را پس از انقلاب در منطقه از دست داده بود، اظهار کرد: برای همین دشمن از هیچ کاری برای ضربه زدن به نظام و انقلاب کوتاهی نکرده و نخواهد کرد.

 

سردار سلیمانی سوریه و عراق را از دست داعش نجات داد

 

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال غرب با بیان اینکه ضد انقلاب با دستور استکبار جهانی تلاش داشت همه نیروهای تاثیرگذار نظام و انقلاب را از بین ببرد، گفت: ۱۷ هزار ایرانی به دست ضد انقلاب و منافقین به شهادت رسیدند.

 

وی با بیان اینکه استان زنجان سهم زیادی در شهدای ترور دارد، افزود: شهید پرویز عطایی که یک ورزشکار بود، از جمله کسانی بود که دغدغه نظام و انقلاب را داشت و به دست منافقین به شهادت رسید.

 

سردار اصانلو افزود: بسیاری از فرزندان زنجان یا در راه مبارزه با منافقین و ضد انقلاب و یا در کوچه و خیابان به دست ضد انقلاب ترور و به شهادت رسیدند و این بسیار چشمگیر و ارزشمند است که فرزندان این استان در راه نظام و انقلاب جان خود را فدا کرده‌اند.

 

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال غرب با بیان یک از راه‌های نشان دهنده پویایی انقلاب ادامه دشمنی آمریکاست، تصریح کرد: امروز هم دشمن تلاش می‌کند تا با ضربه زدن به نظام و انقلاب به خواسته خود برسد.

 

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال غرب با بیان اینکه امروز دشمن در قالب دوست وارد عمل شده و علیه مسئولان و مدیران ما کار می‌کند، اظهار داشت: امروز باید بیش از پیش مراقبت کنیم.

 

وی با بیان اینکه سپاه هدیه الهی به ملت ایران است، افزود: سپاه همیشه و در همه حال در راه دفاع از نظام و انقلاب حضور داشته و حضور خواهد داشت.

 

سردار اصانلو با بیان اینکه ایران اسلامی از سال 1358 در حال تحریم است و این تحریم در همه سال‌های پس از انقلاب با شدت ادامه داشته است، افزود: همه تلاش ما این بود که جنگی آغاز نشود، اما جنگ آغاز شد و در آن همه قدرت‌های جهان یک طرف و ایران اسلامی در یک طرف بود.

 

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال غرب با بیان با بیان اینکه در جنگ تحمیلی بسیاری از جوانان ما در حالی که حتی چهلم پدر یا برادر خود فرار نرسیده بود به جبهه اعزام می‌شدند، افزود: بچه‌هایی که اعزام شدند فرمان امام(ره)را اجرایی کردند و همان طور که امام گفت ما ابهت شرق و غرب را در جنگ شکستیم.

 

وی با بیان اینکه ما در طول هشت سال دفاع مقدس کوچکترین ظلمی حتی در حق دشمن خود که به کشور ما تجاوز کرده بود، انجام ندادیم تصریح کرد: وقتی ما وارد حلبچه شدیم دشمن مردم خود را بمباران شیمیایی کرد و بیش از ۵ هزار نفر در این منطقه کشته شدند.

 

سردار اصانلو با اشاره با اینکه کار رزمندگان در جبهه‌ها فرهنگ نابی بود که در هیچ جنگی دیده نشده و نخواهد شد، گفت: ما در جنگ ۲۰۰ هزار شهید و ۵۰۰ هزار مجروح را تقدیم کردیم.

 

وی با بیان اینکه وقتی در سوریه آن اتفاقات روی داد و گفتند ما نیرو می‌خواهیم بیش از ۳ هزار زنجانی برای اعزام به سوریه ثبت‌نام کردند، افزود: اگر فرصت زیاد بود شاید ده‌ها هزار نفر ثبت نام می‌کردند.

 

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال غرب به بهانه آمریکا برای حمله با عراق اشاره کرد و گفت: آنها به بهانه سلاح‌های شیمیایی که خود به آمریکا داده بودند، عراق را اشغال کردند و مردم این کشور را قتل و عام و خسارت‌های فراوانی بر آنها وارد کردند.

 

وی با بیان اینکه روزی که جنگ شروع شد ما سیم خاردار و آر پی جی هم نداشتیم و برای تولید لباس غواصی مشکل داشتیم، افزود: امروز ما در چند صد کیلومتری و در کنار پایگاه‌های آمریکایی مقر داعش را نقطه‌‌زنی می‌کنیم.

 

سردار اصانلو با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به توانمندی‌های بسیار خوبی دست یافته است، افزود: مقام معظم رهبری وقتی حاج قاسم به شهادت رسید فرمودند که او یک مکتب بود و حاج قاسم این مکتب را در طول چهل سال گذشته و با روحیه جهادی ایجاد کرده بود.

 

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال غرب با بیان اینکه امروز تنها چاره انقلاب داشتن روحیه جهادی است و این به معنای اسلحه برداشتن نیست، افزود: امروز روحیه جهاد و شهادت همیشه باید با ما همراه باشد و انقلابی بودن باید با ما عجین شود چرا که با همین روحیه اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن باقی بماند.

 

وی با بیان اینکه وقتی داعش وارد سوریه شد کسی باور نمی‌کرد که دیگر این کشور نجات پیدا خواهد کرد، گفت: ۷۰ درصد کشور سوریه در دست داعش بود و آمریکا فریاد می‌کشید که بشار باید برود ولی سردار سلیمانی به دستور رهبر معظم انقلاب و با فرمان ایشان عراق و سوریه را از دست داعش که دست پرورده استکبار بود، نجات داد.

 

سردار اصانلو با بیان اینکه اگر امروز جنگی شروع شود شاید شروعش با دشمن باشد ولی پایان آن با دشمن دشمن نیست، گفت: البته به گفته مقام معظم رهبری دشمن غلط می‌کند که جنگی را علیه ما آغاز کند.

 

گفتنی است، مراسم اجلاسيه کنگره 3535 شهید استان زنجان فردا پنجشنبه با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در مصلی شهر زنجان برگزار خواهد شد.

نظر شما