شناسهٔ خبر: 50412151 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

وعده وزیر نقت برای فعال شدن سامانه هوشمند سوخت تا دو روز آینده

وزیر نفت از فعال شدن بیش از ۳ هزار جایگاه سوخت در سراسر کشور خبر داد و گفت: قول می‌دهم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه هوشمند سوخت فعال شود تا مردم عزیز بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - طبق اعلام شانا، جواد اوجی  در جریان حضور  رئیس‌جمهور در وزارت نفت،  اظهار کرد: هم اکنون با همه شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی مناطق کل کشور در ارتباط هستیم، الحمدلله بیش از ۳ هزار جایگاه در کشور فعال هستند که مردم عزیز می‌توانند در خارج از شبکه سوخت و به‌صورت دستی از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۰۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور با کارت سوخت به صورت سهمیه‌ای، بنزین را به خودرو‌ها عرضه می‌کنند، افزود: به مردم اعلام کردیم سهمیه سوخت در کارتشان محفوظ است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وزیر نفت با اشاره به اینکه مردم با وجود معطلی در بعضی از جایگاه‌ها همکاری خوبی با خادمان خود در وزارت نفت داشتند، تصریح کرد: دشمن قصد داشت به مردم ایران آسیب بزند، اما با همراهی و صبوری مردم، تیرشان به سنگ خورد.

اوجی خطاب به رئیس‌جمهوری گفت: من به شما قول می‌دهم ظرف یک تا دو روز آینده کارت هوشمند سوخت فعال شود تا مردم عزیز بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.

 
انتهای پیام/

نظر شما