شناسهٔ خبر: 50411955 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قسمت دوم تل ماسه ساخته می‌شود

کمپانی سازنده قسمت اول تل ماسه اعلام کرد که ساخت این فیلم ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ساخت ادامه فیلم سینمایی تل ماسه ساخته "دنی ویلنوو" بدلیل هزینه بالای ساخت و احتمال عدم فروش مناسب قسمت اول در شرایط کرونایی ممکن بود جواز خود را از طرف کمپانی‌های سازنده یعنی برادران وارنر و لجندری نگیرد. بودجه ساخت قسمت اول 165 میلیون دلار بود و جمع فروش این فیلم تا پایان هفته گذشته بصورت کلی نشان می داد که 220 میلیون دلار است که البته با کسر حق سینماها و همینطور تبلیغات احتمال این می‌رفت که این فیلم جواز ساخت قسمت دوم را پیدا نکند.

حالا ورایتی در این باره نوشته که با اعلام خبر کمپانی برادران وارنر و لجندری قرار است که ادامه تولید این فیلم سینمایی برقرار شود و شاهد تماشای قسمت دوم این فیلم سینمایی از تاریخ 20 اکتبر 2023 در سینماها باشند. لجندری این خبر را دیروز در توییتر خود اعلام کرد.

قسمت اول این فیلم سینمایی از 22 اکتبر امسال بصورت همزمان روی پرده و در سرویس آنلاین اکران شد و توانست 41 میلیون دلار در هفته اول خود فروش کند.

کاگردان فیلم در مصاحبه‌ای قبلاًٌ گفته بود که "من در ابتدا می خواستم این دو قسمت را همزمان بسازم. به چند دلیل این اتفاق نیفتاد و من با چالش ساخت قسمت اول موافقت کردم و سپس منتظر ماندم تا ببینم آیا فیلم با اشتیاق کافی به صدا در می‌آید یا نه. در همان حین که قسمت اول را می‌ساختم، واقعاً تمام اشتیاقم را در آن گذاشتم. اما خوشبین هستم که قسمت دوم نیز ساخته شود". 

حالا او با گرفتن خبر ساخت قسمت دوم فیلم گفته که "اقتباس از "تل ماسه" فرانک هربرت رویای من بود و از طرفداران، بازیگران و گروه لجندری و برادران وارنر برای حمایت از این رویا تشکر می‌‌کنم".

انتهای پیام/

نظر شما