شناسهٔ خبر: 50411675 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آخرین جزئیات برخورد ۳۰ خودرو در تصادف زنجیره‌ای اتوبان کرج - قزوین

رئیس پلیس راه استان البرز از ️تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج- قزوین خبر داد و گفت: طی این حادثه ۲۴ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز اظهار کرد: این تصادف زنجیره‌ای ساعت ۴:۴۵ صبح امروز چهارشنبه و در محدوده پل هشتگرد رخ داد و ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده بوده است و در این تصادف دو نفر مجروح شدند.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج - قزوین نیز گفت: به دنبال این تصادف تا این لحظه ۲۳ مصدوم با ۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

خالدی افزود: از این ۲۳ نفر مصدوم یک نفر در بیمارستان جان باخت و حال یک مصدوم وخیم گزارش شده است.

یک کشته و ۲۲ مصدوم

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز هم در این رابطه اعلام کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین یک کشته و ۲۲ مصدوم شامل ۱۱ مرد و ۱۱ زن داشت.

مهرداد بابایی گفت: این حادثه صبح امروز در آزاد راه کرج - قزوین و در محدوده جایگاه سوخت المهدی به مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گزارش شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه ۳۰ دستگاه خودرو شامل ۲۵ دستگاه خودرو سواری، چهار دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت در اتوبان کرج - قزوین با یکدیگر برخورد کردند.

اعزام پنج دستگاه آمبولانس

بابایی گفت: بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس استان البرز به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: چهار نفر از مصدومان در محل حادثه توسط تکنسین‌های اورژانس درمان سرپایی شدند.

همچنین ۱۱ مصدوم به بیمارستان شهید مدنی کرج، هفت مصدوم به بیمارستان امام جعفرصادق (ع) شهرستان ساوجبلاغ و یک مصدوم نیز توسط بالگرد به بیمارستان تأمین اجتماعی البرز منتقل شد.

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی البرز گفت: متوفی این حادثه یک پسر حدود ۱۹ ساله بود که علیرغم تلاش‌های انجام شده، به علت شدت جراحات واردشده در بیمارستان جان باخت.

این مسئول اظهار کرد: علت وقوع حادثه توسط پلیس راه البرز در دست بررسی است.

نظر شما