شناسهٔ خبر: 50410685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پاتوق معتادان در شهرستان نهبندان پلمب شد

زهرا حمیدی

فرمانده انتظامی نهبندان گفت: دو واحد مسکونی که در این شهرستان به پاتوق مصرف‌کنندگان مواد مخدر تبدیل شده بود به دستور مقام قضایی پلمب شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احسان رحیمی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان نهبندان در راستای افزایش احساس امنیت و آرامش در محلات جرم‌خیز و طرح ارتقای امنیت اجتماعی در چند مرحله به مالکان ۲ واحد مسکونی که منزل خود را به پاتوق معتادان و برهم زنندگان امنیت و آرامش ساکنان محل مبدل کرده بودند، تذکر دادند و افرادی را نیز در این مکان در ماموریت‌های قبلی دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: علیرغم تذکرات متعدد پلیس، حضور معتادان در این واحدها همچنان ادامه داشت که به دلیل بی‌توجهی مالکان  به هشدارهای پلیس از یک سو و ادامه نارضایتی‌های مردم و اهالی محل از سوی دیگر منجر به اقدام عملیاتی نیروی انتظامی شد.

فرمانده انتظامی نهبندان گفت: با هماهنگی مرجع قضایی این ۲ پاتوق مواد مخدر پلمب شد و ۶ متهم دستگیر شدند که متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

کشف ۳۲۱ کیلوگرم تریاک در بازرسی از کامیون 

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز گفت: ماموران پلیس در فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از یک کامیون ۳۲۱ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

وی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی "شهید حسینی سهل‌آباد" نهبندان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک کامیون باری حامل کوره مخزن شوفاژ مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: با تلاش چند ساعته ماموران پلیس در بازرسی از جاساز پیچیده مواد مخدر در بدنه کوره مخزن شوفاز حمل شده توسط کامیون، ۳۲۱ کیلوگرم تریاک در قالب ۵۷ بسته کشف و راننده خودرو در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در ادامه عملیات سه نفر از رابطان و قاچاقچیان مواد مخدر در رابطه با محموله مواد مخدر کشف شده دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

وی درباره آثار سوء اعتیاد در جامعه هشدار داد و از شهروندان خواست ضمن تعامل با پلیس در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان به عنف کمتر از 2 ساعت در فردوس

سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی فردوس نیز گفت: سه سارق سابقه دار که با توسل به زور از کامیونی در شهرستان فردوس سرقت کرده بودند کمتر از 2 ساعت از وقوع سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی  110 مبنی بر سرقت به عنف از یک راننده کامیون در حاشیه شهر فردوس، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 11 این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرنخ های موجود به 3 متهم سابقه دار دارای سوابق متعدد کیفری در رابطه با این سرقت مشکوک شدند که با هماهنگی مقام قضائی هر سه سارق کمتر از دو ساعت از وقوع سرقت به همراه یک خودرو شناسایی و دستگیر شدند و خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی فردوس با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: پلیس با قاطعیت تمام با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.

فولادی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، ایجاد مزاحمت، اخلال در نظم عمومی مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما