شناسهٔ خبر: 50409947 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

هوشمند سازی مدارس گامی موثر در راستای ارتقا نظام آموزشی کشور | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: هوشمند سازی مدارس گامی موثر در راستای ارتقا نظام آموزشی و اجرای عدالت ارتباطی در سطح استان است.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت هوشمند سازی مدارس استان گفت: هوشمند سازی مدارس گامی موثر در راستای ارتقا نظام آموزشی و اجرای عدالت ارتباطی در سطح استان است.
سید یاسر حسن پور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: توسعه ارتباطات درروستا‌ها، زمینه لازم برای ارائه خدمات آموزشی موثر با هدف کاهش مهاجرت از روستا‌ها و همچنین دسترسی آسان به مطالب و دوره های آموزشی را برای روستاییان استان فراهم می کند.
دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از تلاش های مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تعامل آموزش و پرورش استان و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای هوشمند سازی مدارس استان بسیار سازنده و مطلوب بوده است و نتیجه آن هوشمند سازی تمامی مدارس سطح استان است.
حسن پور از افزایش زیرساختهای حوزه ارتباطی و فناوری اطلاعات در شرایط شیوع ویروس کووید 19 خبر داد و گفت: اتمام پروژه هومشمند سازی مدارس استان به منظور برگزاری کلاس ها به صورت مجازی در دوران شیوع بیماری کرونا از اهمیت بالایی برخوردار است که با تلاش این اداره کل و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان محقق شد.
وی افزود: موضوع تولید محتوای آموزشی مناسب از مهم ترین موضوعات حائز اهمیت است و ابراز امیدواری کرد شرکت ها و فعالین حوزه فناوری اطلاعات استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش گامی موثر در این حوزه بردارند.

نظر شما