شناسهٔ خبر: 50409693 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

بررسی خدمات جدید نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

در هر نوع کسب و کاری نیاز است تا روند حسابداری به خوبی مدیریت شود. به این منظور با کمی جست و جو متوجه خواهید شد که در بازار انواع نرم افزار حسابداری موجود است.

صاحب‌خبر -
در هر نوع کسب و کاری نیاز است تا روند حسابداری به خوبی مدیریت شود. به این منظور با کمی جست و جو متوجه خواهید شد که در بازار انواع نرم افزار حسابداری موجود است. اما نکته مهم که در سال‌های اخیر مورد توجه کاربران قرار گرفته و افراد بسیاری نیز از این نوع خدمات استفاده می کنند،نرم افزار حسابداری ابری است. به زبان ساده، برای استفاده از نرم افزارهای حسابداری آنلاین این امکان وجود دارد که دیگر نیاز نیست هیچگونه نرم افزاری را نصب کنید و کافیست در سایت ثبت نام کرده و بلافاصله کسب و کار خود را مدیریت کنید.

در ادامه این مطلب به معرفی و بررسی یکی از نرم افزار های حسابداری معروف یعنی نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو خواهیم پرداخت.
 


معرفی نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو


مجموعه نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو یک سیستم تحت وب و آنلاین است که شامل خدماتی از جمله سیستم حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، تنخواه گردان و حسابداری آنلاین می‌شود. آنلاین بودن خدمات فینتو باعث می شود تا کاربران علاوه بر امکان دسترسی آسان از هر مکان و در هر زمان، هزینه های کمتری نسبت به سیستم های قدیمی بپردازند.

از دیگر مزیت های استفاده از سیستم های ابری می‌توان به کم شدن احتمال از دست رفتن اطلاعات به دلیل خرابی سخت افزار اشاره کرد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به دلیل یک نوسان برق ساده و یا صدمه دیدن سخت افزار تمامی اطلاعات شما از بین برود. باید گفت در سیستم های ابری این مشکلات تقریبا به صفر می رسد.
 


با نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو بیشتر آشنا شوید


هدف اصلی سیستم حسابداری آنلاین فینتو تسهیل در امور مالی شرکت و کمک به مدیران و گروه شرکت مذکور می باشد. عمده کارکردهای سیستم حسابداری آنلاین فینتو به طور کلی شامل:

کنترل موجودی انبار شرکت در پایان هر ماه
 
محاسبه دقیق و موشکافانه سود و زیان
 
مطلع گشتن از حجم و زمان سفارش هر نوع کالایی
 
ثبت و ضبط نمودن عملیات چک های دریافتی و پرداختی شرکت
 
کنترل ورود و خروج محصولات جدید به داخل انبار
 
ثبت و ضبط نمودن دستمزد کارگران و محاسبه کلیه هزینه ها
 
مدیریت نمودن حسابها
 
ایجاد فاکتورهای سفارشات با آرم و لوگوی مخصوص شرکت
 
مقرون به صرفه بودن و سرعت عمل بالا
 
و ...
 

می شود.
 


ویژگی‌های خاص نرم افزار حسابداری فینتو


علاوه بر ویژگی های بالا که تقریبا در تمامی نرم افزار های آنلاین حسابداری موجود هستند، برخی از ویژگی های سیستم آنلاین حسابداری فینتو باعث می‌شود تا این نرم افزار  با سایر محصولات موجود در بازار متمایز بوده و  نگاه ها را به خود معطوف می دارد. این ویژگی ها نیز شامل موارد زیر می‌باشد.
 


پشتیبانی و خدمات مناسب


فینتو یک نرم افزار حسابداری جامع است که از پشتیبانی بسیار خوبی نیز برخوردار است. تیم پشتیبانی فینتو هر روز کاری از طریق تماس تلفنی، تلگرام و تیکت های پشتیبانی پاسخگوی سوالات کاربران خود است.
 


کاربری آسان


محیط نرم افزار حسابداری فینتو به شکلی زیبا و ساده طراحی شده است تا کاربران بتوانند حتی با داشتن دانش کم در علم حسابداری امور مربوط به کسب و کار خود را به راحتی انجام دهند.

همچنین برای استفاده از فینتو، نیازی به قفل های نرم افزاری مرسوم و نصب های پیچیده نیست.نسخه های جدید و کلیه بروزرسانی ها، رایگان و به صورت کاملا اتوماتیک در حساب کاربران شما اعمال می گردد.
 


امنیت بالا


فینتو برای حفظ اطلاعات مالی کاربران اقدام به رمزنگاری آن ها کرده و با بهره گیری از بستر های مناسب و بکارگیری روش های تامین امنیت داده حریم خصوصی مالی کاربرانش را حفظ میکند.
 


قیمت مناسب و 15 روز رایگان


تعرفه خدمات نرم افزار حسابداری فینتو نسبت به دیگر نرم افزار های حسابداری شرکتی موجود در بازار بسیار مناسب بوده و همچنین فنیتو این امکان را به وجود آورده است تا کاربرانش به مدت 15 روز به صورت رایگان از نرم افزار حسابداری استفاده کنند.
 
 
 

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار حسابداری فینتو می توان این سیستم را به عنوان تنها نرم افزاری شناخت که با یکپارچه شدن با سایر خدمات فینتو تمام نیازهای کاربران را بر طرف می‌کند.

شما می‌توانید همین حالا با ورود به وب سایت فینتو از 15 روز مهلت تست رایگان برای کلیه خدمات آن بهره مند شوید.
 

نظر شما