شناسهٔ خبر: 50409167 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

فریم دور نمایشگر گوشی شیائومی ۱۲ آب می‌رود

صاحب‌خبر -

یک گزارش جدید نشان می‌دهد فریم دور نمایشگر گوشی شیائومی ۱۲ آب خواهد رفت و Xiaomi 12 به یک نمایشگر جذاب و بدون حاشیه مجهز می‌شود.

گزارش جدیدی از سوی یکی از افشاگران مطرح دنیای دیجیتال که با نام Digital Chat Station شناخته می‌شود منتشر شده است که اطلاعاتی را در خصوص نمایشگر گوشی شیائومی ۱۲ ارائه می‌کند. مهم‌ترین ویژگی این نمایشگر، نسبت ابعاد تصویر به بدنه بیشتر و در نتیجه فریم باریک‌تر در دور گوشی خواهد بود.

اگرچه پرچمداران یکی دو سال اخیر شیائومی هم نسبت ابعاد تصویر به بدنه بسیار بالایی را ارائه می‌کردند، اما ضخامت زیاد چانه زیر نمایشگر کار را خراب می‌کرد. در حال حاضر تنها معدود گوشی‌هایی در بازار عرضه شده است که حاشیه‌های هر چهار طرف نمایشگر آن باریک است. اکنون انتظار می‌رود گوشی Xiaomi 12 چانه بسیار باریکی را در زیر نمایشگر خود داشته باشد که با طرف‌های دیگر برابر است و این به معنای نسبت ابعاد تصویر به بدنه بیشتر از نسل‌های قبلی خواهد بود.

لبه‌های این نمایشگر همچنان منحنی است، ولی آنطور که گفته می‌شود انحنای کمتری نسبت به نسل‌های گذشته پیدا کرده است. علاوه بر این حفره‌ای که در بالای نمایشگر آن برای میزبانی از دوربین سلفی قرار گرفته است هم باریک‌تر و کوچک‌تر از حفره نمایشگر خانواده شیائومی می ۱۱ خواهد بود.

در این گزارش مشخص نشده است که این اطلاعات مربوط به نسخه معمولی یا نسخه پرو شیائومی ۱۲ است یا آنکه هر دو این مدل‌ها را شامل می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما