شناسهٔ خبر: 50407274 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بهترین فیوز مینیاتوری را از کجا بخریم؟

فیوز مینیاتوری در واقع نوعی کلید محافظ است. به عبارت دیگر فیوز مینیاتوری در انتهای مدار الکتریکی بسته می‌شود تا در هنگام وقوع اتصال کوتاه و یا وجود اضافه بار در مدار جریان را قطع نماید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لایت هوم، فیوز مینیاتوری با این سازکار و با قطع جریان در مواقع لزوم به شکل خودکار مانع از آسیب رسیدن به لوازم برقی و مدار خواهد شد. با این وصف پر واضح است که کیفیت یک فیوز مینیاتوری تا چه حد می‌تواند برای هر مدار الکتریکی با اهمیت باشد.

اکنون در ایران انواع فیوزهای مینیاتوری در کیفیت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. برندهای گوناگونی از این محصول در بازار فعلی وجود دارد که در انواع فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی به فروش می‌رسد. در این مقاله ابتدا به بررسی چند برند معتبر تولیدکننده انواع فیوز مینیاتوری می‌پردازیم و سپس فروشگاه معتبری را برای خرید بهترین مارک‌های فیوز مینیاتوری به کاربران معرفی خواهیم کرد.

فیوز مینیاتوری لگراند

شرکت لگراند فرانسه از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده محصولات الکتریکی مانند انواع کلید و پریز، انواع تجهیزات هوشمند ساختمانی و غیره است. اکنون دیگر لگراند در ایران برندی شناخته شده است. از این رو انواع فیوز مینیاتوری لگراند نیز از جمله محصولات پر فروش این برند به شمار می‌رود که از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است. فیوز مینیاتوری لگراند از نظر کیفی دارای استاندارد جهانی است و بنابراین می تواند به عنوان یکی بهترین فیوزهای مینیاتوری موجود در بازار ایران به شمار رود. به عبارت دیگر با خرید فیوز مینیاتوری لگراند خیالی آسوده از عدم آسیب رسیدن به وسایل برقی خود خواهید داشت.

فیوز مینیاتوری اشنایدر

شرکت اشنایدر نیز یک شرکت فرانسوی معتبر و با سابقه در زمینه تولید انواع محصولات الکتریکی است. اشنایدر سالهاست در مسیر تولید انواع تجهیزات هوشمند، تجهیزات الکترونیکی و تجهیزات حفاظتی گام بر می دارد. امروزه محصولات شرکت اشنایدر از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند.

انواع فیوز مینیاتوری اشنایدر نیز از جمله محصولات با کیفیت این برند است که با استاندارد بسیار بالا تولید و در بازار داخلی عرضه می گردد. فیوز مینیاتوری اشنایدر دارای جریان نامی از ۶ تا ۳۶ آمپر است و قدرت قطع آمپر در این محصولات از ۶ کیلو آمپر شروع می شود. از طرف دیگر نصب ریلی و ساده فیوز مینیاتوری اشنایدر نیز از دیگر ویژگی های محصولات این برند معتبر به شمار می‌رود. فیوزهای مینیاتوری اشنایدر امروزه از پرفروش‌ترین انواع کلیدهای حفاظتی در بازار به شمار می‌روند.

فیوز مینیاتوری کانل

کانل نام تجاری یک شرکت تولید کننده کانادایی است. این برند امروزه در ایران برندی شناخته شده در زمینه تولید محصولات الکتریکی به شمار می رود. یکی از انواع محصولات این برند انواع فیوز مینیاتوری کانل است. فیوز مینیاتوری کانل را در انواع مختلف شرکتی با عنوان لنا-افراتاب وارد بازار داخلی می کند. همچنین انواع فیوز مینیاتوری کانل دارای کیفیت و  استاندارد جهانی است. شیوه عملکرد خودکار کلید حفاظتی کانل و امکان استفاده از آنها بلافاصله بعد از قطع شدن مدار از ویژگی‌های مهم انواع این فیوزهای مینیاتوری می باشد. یک فیوز مینیاتوری کانل در واقع قابلیت عبور ۱۰۰ آمپر را دارد و بنابراین چنانچه جریانی بیش از ۱۰۰ آمپر از این نوع کلیدهای حفاظتی عبور کند بلافاصله جریان را قطع می کنند. فیوز مینیاتوری کانل از بهترین برندهای موجود این محصول در بازار داخلی به حساب می آید.

فیوز مینیاتوری هیوندا

شرکت هیوندا یک شرکت کره‌ای است و در ایران برندی شناخته شده به شمار می آید. محصولات شرکت هیوندا در زمینه تجهیرات الکتریکی معمولا از کیفیت مطلوب و استاندارد بالایی برخوردارند. فیوز مینیاتوری هیوندا نیز نوعی از محصولات این شرکت است که معمولا در تابلوهای روشنایی و تابلوهای برق به کار می رود. محصولات هیوندا به طور کلی در دو نوع صنعتی و خانگی تولید می شود. فیوز مینیاتوری هیوندای دارای دو مدل تندکار و کندکار در بازار می باشد. تفاوت اساسی این دو نوع فیوز در سرعت قطع کردن جریان برق هنگام بروز مشکل خواهد بود. فیوز مینیاتوری هیوندا اکنون از جمله پرفروش‌ترین محصولات در بازار داخلی است.

لایت هوم فروشگاهی بزرگ و امن

اکنون که با برندهای معتبر و پرفروش تولیدکننده انواع فیوز مینیاتوری در بازار داخلی آشنا شدید، این سوال ایجاد می‌شود که از کجا می‌شود بهترین مارک فیوز مینیاتوری را خریداری کرد؟ یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش انواع محصولات الکتریکی از جمله همین فیوز مینیاتوری، فروشگاه اینترنتی لایت هوم می‌باشد. لایت هوم فروشگاه اینترنتی معتبری است که با سابقه‌ای درخشان و تنوع محصولات چشمگیر و بی‌نظیر فضایی را برای کاربران ایجاد کرده است تا در آن با بررسی ویژگی‌های انواع گوناگونی از یک محصول در برندهای مختلف و در نهایت مقایسه قیمت‌ها انتخاب و خرید مطلوبی داشته باشند. برای نمونه فروشگاه اینترنتی لایت هوم محصولات تمام برندهای ذکر شده را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه لایت هوم پس از بررسی انواع فیوز مینیاتوری در برندهای گوناگون گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و طی یک فرآیند شفاف و امن به سادگی محصول مورد نظرشان را خریداری کنند.

لایت هوم فروشگاهی گسترده با تنوعی کم‌نظیر و فرآیند خریدی امن، بهترین گزینه برای خرید محصولات الکتریکی شما خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما