شناسهٔ خبر: 50407130 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

خبر بد برای بارسلونا؛ فاتی به بازی امشب نمی‌رسد

صاحب‌خبر -
 فاتی در جریان دیدار مقابل رئال مادرید که با شکست 1-2 بارسا در نوکمپ به پایان رسید، در دقیقه 74 جایش را به سرخیو آگوئرو داد و گفته می‌شود که احساس دردی در زانوی پای راستش داشته است.
این درد پس از بازی نیز همچنان ادامه پیدا کرده و باعث شده که این بازیکن قادر به همراهی تیمش در دیدار برابر رایو وایکانو در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لالیگا نباشد.
باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این بازیکن شرایط حضور در این بازی را ندارد. در این بیانیه آمده:« آنسو فاتی، بازیکن تیم اول، احساس دردی در ناحیه زانوی پای راستش دارد. این درد چندان جدی نیست و ارزیابی‌ها درباره شرایط این بازیکن در حال انجام است.»
 

 
این وینگر اسپانیایی عملکرد درخشانی را در ال‌کلاسیکو به نمایش نگذاشت و پس از این که از زمین اخراج شد، دوربین‌ها در حالی او را نشان دادند که دستش را پشت پایش گذاشت بود و همین زنگ خطر را برای بارسلونا و هوادارانش به صدا درآورد. به نظر می‌رسید که این احساس درد روی صحنه برخورد با آلبا ایجاد شده و بسیاری نگران بودند که مربوط به زانوی او باشد.
کومان در کنفرانس خبری پس از بازی درباره شرایط این بازیکن گفت:« آنسو احساس درد کمی داشت اما هیچ چیز جدی به نظر نمی‌رسد. او باید کمی استراحت کند.»
اما درد پای فاتی ادامه پیدا کرده و او حالا قادر به حضور در میدان در بازی امشب نخواهد بود تا ارزیابی دقیقی از وضعیت مصدومیت او به عمل بیاید.
بارسا در بازی امشب ممفیس دیپای، فیلیپه کوتینیو و سرخیو آگوئرو را به عنوان تنها بازیکنان هجومی در اختیار دارد، چرا که سایر بازیکنان در حال حاضر به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در ترکیب این تیم حاضر شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما