شناسهٔ خبر: 50406734 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اصولی: در حال ایجاد درآمدزایی پایدار از حوزه‌های جدید هستیم/ فراخوان برای طراحی لوگوی جدید فدراسیون فوتبال

عضو هیئت رییسه و سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون فدراسیون فوتبال درخصوص موارد مطرح شده در نشست روز گذشته هیئت رییسه توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احسان اصولی درباره جلسه روز گذشته هیئت رییسه فدراسیون اظهار داشت:. یکی از مهمترین موارد دستور جلسه بررسی و تصویب پیشنهاد ریاست فدراسیون جهت انتخاب دبیرکل بود که با رای تمام اعضای حاضر در جلسه کامرانی‌فر رای لازم را کسب و به عنوان دبیرکل منصوب شد. ضمن اینکه بررسی در حوزه‌های مختلف کمیته انضباطی بر پایه پیشنهادات سازمان لیگ و ارکان قضایی مطرح شد. در خصوص مباحث اقتصادی قرارداد نفت پارس با اصلاحاتی مواجه و قرار شد قرارداد جدیدی با رعایت و توجه به صرفه و صلاح فدراسیون نهایی شود که به تصویب رسید.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص همکاری با شرکت همراه اول توضیحاتی ارائه شد که به زودی تبدیل به قرارداد خواهد شد. این قرارداد درخصوص فضا‌های مجازی و داده و محتوای مربوط به این حوزه یکی از روش‌هایی است که در درآمدزایی فدراسیون به آن توجه داریم و بنا است در این بخش درآمدزایی پایدار داشته باشیم. در واقع معماری نوینی در فوتبال کشور شکل گرفته است و باید تکامل پیدا کند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال افزود: در تلاشیم تا رویکرد درآمدزایی فدراسیون را به سمت و سویی ببریم که از داده‌های تولیدی از فدراسیون و تیم‌های ملی درآمدزایی جدیدی به وجود بیاوریم. در واقع از خام فروشی در فدراسیون به سمتی حرکت می‌کنیم که با پردازش اطلاعات و رویداد‌ها و تولید محتوای مخاطب پسند درآمد ایجاد کنیم. همچنین در فضای جدیدی مانند فوتبال مجازی که پدیده جدیدی در جهان است و سرمایه گذاری کلانی روی آن در حال شکل‌گیری در جهان است ما نیز از این حوزه بهره ببریم و از این ظرفیت با همکاری همراه اول استفاده خواهیم کرد.

سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون تصریح کرد: شیوه کار ما مشارکت است و اینکه یک پروژه را به طور انحصاری به یک شرکت بسپاریم و خودمان کنار برویم اینطور نخواهد بود، بلکه از طریق درآمد‌های کسب شده براساس توافق صورت گرفته سهم فدراسیون پایدار خواهد بود و حق فدراسیون برای تولید محتوا‌ها به عنوان سرمایه و دارایی فدراسیون حفظ خواهد شد. مذاکرات مفصلی در حال انجام است که پس از اتمام کار کارشناسی توضیحات بیشتری ارائه خواهد شد.

اصولی در پایان گفت: مبحث دیگر مطرح شده در نشست هیات رییسه بحث فراخوان طراحی لوگوی جدید فدراسیون فوتبال بود که یک درخواست عمومی است. در نهایت برگزاری فراخوان طراحی لوگوی جدید فدراسیون فوتبال به تصویب اعضا رسید و به زودی جزییات آن منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما