شناسهٔ خبر: 50406357 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دیدار هیات نظامی پاکستان با معاون تربیت و آموزش و نمایشگاه ملی دستاورد های هوا فضای سپاه

در دیدار هیات نظامی پاکستان با معاون تربیت و آموزش سپاه برارتقای سطح همکاری و تعاملات سپاه با ارتش پاکستان در زمینه ی آموزش های نظامی تاکید شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش  خبرگزاری بسیج،  هیات نظامی کشور پاکستان به سرپرستی دریابان عبدالباسط بات مدیر کل آموزش ارتش پاکستان با سرتیپ پاسدار غلامرضا نوشادی معاون تربیت و آموزش سپاه دیدار کرد.

هیات پاکستانی در ابتدای این برنامه از نمایشگاه ملی دستاورد ها و توانمندی های تجهیزاتی نیروی هوا فضا ی سپاه بازدید کردند .

معاون تربیت و آموزش سپاه در این نشست مشترک که مسئولین تربیت و آموزش سپاه و نیرو های زمینی ،هوافضا و دریایی سپاه نیز حضور داشتند ؛ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به هیات پاکستانی، با تاکید بر اشتراکات مهم دینی ،فرهنگی و حسن همجواری دو کشور به تشریح عملکرد و توانمندی های آموزشی و عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج تحریم های ظالمانه و همه جانبه استکبار جهانی پرداخت.

سردار نوشادی همچنین در این دیدار با تاکید بر نقش و تاثیر دیپلماسی آموزشی بر دیپلماسی دفاعی و سیاست خارجی کشور ها ،آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای توسعه و افزایش سطح روابط و تعاملات آموزش نظامی دو کشور را اعلام کرد.

در ادامه این نشست دریابان عبدالباسط بات با اظهار خشنودی از سفر به جمهوری اسلامی ایران و تشکر از میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تحسین توانمندی ها و پیشرفت های فناورانه سپاه پاسداران در حوزه هوا فضا، از سطح بالای پیشرفت ها و آمادگی عملیاتی سپاه علیرغم تحریم های گسترده ابراز شگفتی و خشنودی کرد.

مدیر کل آموزش ارتش پاکستان در این نشست بر افزایش سطح همکاری و تعاملات آموزش های نظامی 2 کشور تاکید و اعلام آمادگی کرد.

نظر شما