شناسهٔ خبر: 50405954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار اردبیل بر اصلاح فرایندهای حمایت از تولید تاکید کرد

اردبیل-ایرنا _استاندار اردبیل بر اصلاح فرایندها در حمایت از واحدهای تولیدی برای رونق تولید و اشتغال از سوی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدحامد عاملی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اردبیل افزود: بانک‌ها باید در راستای کاهش مشکلات بخش تولید وارد میدان شده و با تعصب خدمت به مردم و اشتغال به صورت ویژه برای حرکت چرخ‌های تولید اقدام کنند.
وی بیان کرد: تزریق نقدینگی حتی به میزان اندکی به حوزه تولید باعث رشد و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال می‌شود و ضروری است بانک‌ها در تسهیل روند سرمایه‌گذاری همکاری بیشتری داشته باشند.
استاندار اردبیل بر پرهیز از برخی کاغذبازی‌های زاید و دست و پاگیر در جریان فعال‌سازی واحدهای راکد از سوی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: در صورت بروز تخلف در این زمینه موضوع قبل از ورود به حوزه قضایی در کمیته‌های تخصصی مورد بررسی دقیق قرار گیرد.
عاملی در ادامه جلوگیری از تخریب اراضی ملی و زراعی و نظارت دقیق قبل از اقدام را مورد تاکید قرار داد و گفت: در  گذشته با بی‌توجهی به حراست از اراضی کشاورزی برخی ساخت و سازها انجام گرفته که این موضوع باید قبل از وقوع مورد پیگرد باشد تا عواقب و خسارت‌های بعدی آن که تخریب است متوجه مردم نشود.
وی در ادامه با بررسی مشکلات ۱۵ واحد تولیدی و خدماتی تصریح کرد: مسوولان باید در خدمت رونق تولید و اشتغال باشند ودر این خصوص کوتاهی از سوی هیچ مدیر و بانکی پذیرفتنی نیست.
در این جلسه مشکلات واحدهای تولیدی از جمله واحد تولید ماکارونی ،محصولات بتنی، شن و ماسه، پوشاک، رنگ و رزین ،نایلون، لبنیات و تعدادی از مراکز خدماتی و رفاهی بررسی شد و تصمیمات لازم در راستای تسهیل روند فعالیت و رفع مشکلات اتخاذ شد.
 

نظر شما