شناسهٔ خبر: 50405523 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیانیه الحشد الشعبی در محکومیت حمله تروریستی دیالی عراق

بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در واکنش به عملیات تروریستی در المقدادیه بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مدیریت اطلاع رسانی الحشد الشعبی عراق در صفحه تلگرامی خود با انتشار بیانیه‌ای نوشت: با توجه به جنایت تروریستی خائنانه در روستای الرشاد از توابع شهرستان المقدادیه در استان دیالی، فرماندهی بسیج مردمی عراق اعلام می‌دارد آمادگی کامل برای فعالیت در هر منطقه‌ای که شاهد رخنه امنیتی باشد دارد و تمام توان نظامی و امنیتی خود را تحت اوامر فرماندهی عملیات مشترک برای رسیدگی به هرگونه ناامنی و حمایت از نیرو‌های مسلح قهرمان به کار می‌گیرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: در عین حال عملیات بسیج مردمی عراق تاکید می‌کند که روستای الرشاد در حیطه مسئولیت آن نیست، اما بلافاصله پس از حادثه نیرو‌های کمکی از سوی بسیج مردمی عراق دیالی به محل وقوع جنایت اعزام شدند.

بسیج مردمی عراق در پایان بیانیه برای شهدای این حادثه، رحمت و مغفرت و برای مجروحان شفای عاجل را از خدای منان درخواست کرد و به خانواده‌های بزرگوار شهدا تسلیت گفت.

پیش از این فرماندهی عملیات مشترک عراق از شهادت ۱۱ تن و مجروح شدن عده‌ای دیگر در یک عملیات تروریستی در روستای الهواشه در المقدادیه در استان دیالی خبر داده بود.

انتهای پیام/

نظر شما