شناسهٔ خبر: 50405471 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

موسوی:

داعش محصول غفلت برخی حکومت‌های مرتجع از وحدت است

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است علیرغم تلاش بسیار سران جبهه مقاومت برای حفظ وحدت، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی که از سوی برخی کشورهای مرتجع عربی ایجاد می‌شود، امر اتحاد را کم اثر می‌کند.

صاحب‌خبر -

سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر میان مسلمانان وحدت به درستی شکل می‌گرفت، پدیده ای به نام داعش را شاهد نبودیم، گفت: دشمن با سوءاستفاده از ناهماهنگی ها میان مسلمانان به افزایش اختلافات دامن زده و توانسته است بر برخی حکومت های کشورهای مسلمان تسلط داشته باشد که همین امر باعث شده داعش محصول این عدم وحدت باشد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دشمنان به دنبال سوءاستفاده از ضعف در اتحاد میان مسلمانان هستند، عنوان کرد: در این میان جمهوری اسلامی ایران نقش عمده ای در حفظ وحدت میان کشورها دارد و می تواند فارغ از مذاهب باعث شود این اتحاد میان حکومت ها نیز ایجاد شود.

وی در ادامه فلسطین را مصداق اقتدار و ایجاد وحدت میان مسلمانان دانست و یادآور شد: سیدحسن نصرالله فقیه جبهه مقاومت بوده و روشنگری های وی در این حوزه همیشه جواب داده و توانسته بحث اتحاد نه تنها میان مذاهب مختلف مسلمان بلکه میان ادیان مختلف در حوزه فلسطین را ایجاد کند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه در این بین اقدام برخی دولت های مرتجع عربی منطقه در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی باعث می شود زحمات مسلمانان برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین کم اثر شود./

پایان پیام

نظر شما