شناسهٔ خبر: 50405296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک مسئول تاکید کرد:

ضرورت ارتباط تنگاتنگ مجموعه حکمرانی کشور و دانشگاه‌ها

مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استانداری اردبیل به ضرورت ارتباط تنگاتنگ مجموعه حکمرانی کشور و دانشگاه‌ها تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

پرویز پرزور ۵ آبان در نشست با رئیس و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه محقق اردبیلی خود را پرورش یافته دانشگاه دانست و گفت: دانشگاه و حوزه محل تولید فکر و اندیشه هستند و دولت مردمی تولید فکر و اندیشه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی به ضرورت ارتباط تنگاتنگ مجموعه حکمرانی کشور و دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: به این موضوع اعتقاد دارم که تصمیم سازی باید در فضای دانشگاه اتفاق بیفتد و به عنوان عضو کوچکی از مجموعه دانشگاهی استان، بر خود وظیفه می دانم از فکر و اندیشه همکاران دانشگاهی در پیشبرد اهداف استان استفاده نمایم.

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک انتصاب دکتر پرویز پرزور عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به این سمت، حضور وی در این سمت را منشا خیر برای استان و به ویژه دانشگاه دانست.

وی با بیان اینکه اعتماد به نیروهای بومی و دانشگاهی در مجموعه مدیریتی استان در حال ارتقا است، افزود: تاسیس اندیشکده هایی برای رفع نیازهای جامعه در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه باورهای دینی، اعتقادی و عشق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شخصیت دکتر پرویز پرزور عیان است، گفت: وقتی فردی به موضوعی اعتقاد راسخ داشته باشد، قطعا موفق خواهد بود.

وی با بیان اینکه اساتید دانشگاه در حوزه های مختلف می توانند کمک حال مجموعه مدیریتی استان باشند، ادامه داد: انتظار می رود نشست های هم اندیشی فرهنگی و اجتماعی استان که سال های گذشته برگزار می شد، احیا شود.

انتهای پیام

نظر شما