شناسهٔ خبر: 50405277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس اعلام کرد:

بازگشت ۶۰ درصد جایگاه‌های سوخت فارس به مدار

زینب شهریاری

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس اعلام کرد که با راه‌اندازی ۶۰ درصدی جایگاه‌های سوخت و همچنین با ذخیره مناسب، فرایند سوخت‌رسانی در استان تسریع شده و بی وقفه در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

اسدالله طاهری ‌چهارشنبه ۵ آبان با اشاره به اختلال پیش آماده در بخشی از سامانه هوشمند در جایگاه‌های سوخت، به خبرنگاران‌ گفت: در حال حاضر سوختگیری در جایگاه‌های استان بدون وقفه و مشکل در حال انجام است و تاکنون حدود ۶۰ درصد از جایگاه راه‌اندازی و درحال خدمات رسانی به مردم هستند.

او ضمن قدردانی از همکاری بسیار خوب مردم فارس، افزود: با تمهیدات انجام شده بلافاصله پس از ایجاد اختلال نرم افزاری پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت، بیش از ۵۰ تیم  عملیاتی متشکل از کارشناسان منطقه و نواحی تشکیل و برای راه‌اندازی به جایگاه‌های سطح استان اعزام و نسبت به فعال سازی مجاری عرضه بصورت آفلاین اقدام کردند.

طاهری همچنین با تقدیر از همراهی مالکین جایگاه‌ها و شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در توزیع بموقع سوخت به مردم  اظهارکرد: از  ۲۹۶ باب جایگاه عرضه سوخت مایع (بنزین ونفتگاز ) در سطح استان تاکنون بیش از ۱۸۰ باب فعال و در حال ارائه خدمات به مردم هستند و مابقی جایگاه‌ها بزودی راه‌اندازی می‌شوند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس، شهروندان را به حفظ آرامش برای دریافت سوخت دعوت و خاطرنشان کرد: سهمیه سوخت خودروها محفوظ و تا زمان راه‌اندازی مجدد سامانه هوشمند سوخت، می‌توانند سوخت مورد نیاز خود را با نرخ آزاد (۳۰۰۰۰ ریال ) دریافت کنند.

انتهای پیام

نظر شما