شناسهٔ خبر: 50405272 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

چیدمان محیط کارشیک و صندلی اداری

برای راه اندازی یک دفتر شیک و زیبا، باید یک سری تجهیزات اولیه در دفتر وجود داشته باشد. میز، صندلی، لوازم تحریر مورد نیاز و ... لوازمی هستند که پس از راه اندازی دفتر، به آن ها نیاز خواهید داشت. در ادامه به بررسی مهم ترین لوازمی که برای راه اندازی یک دفتر کار شیک به آن‌ها نیاز خواهید داشت، مورد بررسی قرار می‌دهیم.

صاحب‌خبر -

یکی از کارهایی که هر مدیر کسب و کاری باید برای گسترش کسب و کار خویش بگیرد، راه اندازی دفتر و یا محیط کار است. برای راه اندازی یک دفتر شیک و زیبا، باید یک سری تجهیزات اولیه در دفتر وجود داشته باشد. میز، صندلی، لوازم تحریر مورد نیاز و ... لوازمی هستند که پس از راه اندازی دفتر، به آن ها نیاز خواهید داشت. در ادامه به بررسی مهم ترین لوازمی که برای راه اندازی یک دفتر کار شیک به آن‌ها نیاز خواهید داشت، مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مبلمان اداری

یکی از مهم ترین وسایلی که بدون آن، دفتر کار شما ناقص به نظر می‌آید، مبلمان اداری است. چرا که مبلمان اداری در زمان‌هایی که کسی به دفتر شما مراجعه می‌کند، بسیار مهم است و با خرید مبلمان اداری زیبا و شیک می‌توایند یک نمای فوق العاده به دفتر کار خود بدهید.

علاوه بر آن باید در هنگام خرید مبلمان اداری دقت لازم را داشته باشید تا هم از زیبایی بالایی برخوردار باشد هم دارای کیفیت بالایی باشد، چرا که معمولا مبلمان اداری هر 15-20 سال یکبار تعویض می‌گردند. بسیاری از افراد سرمایه گذاری بر روی تجهیزاتی مانند مبلمان اداری را سرمایه گذاری بر روی وجهه شرکت می‌دانند و برایشان بسیار اهمیت دارد.

چیدمان محیط کارشیک و صندلی اداری

میز و صندلی اداری

شرط اصلی برای هر فعالیتی در یک شرکت وجود میز و صندلی اداری است که خود صاحب شرکت یا کارمند شرکت بتواند با استفاده از آن فعالیت خود را انجام دهد. میزهای موجود در شرکت‌ها و دفاتر انواع مختلفی دارند، برای مثال میزمدیریت، میز کارمند، میزهای کنفرانسی و ... از انواع میزهای موجود در شرکت‌ها هستند که با توجه به ویژگی که شرکت شما دارد و فضای دفتر کار شما هر کدام از این میزها قابل تهیه هستند.

صندلی اداری نیز از مهم ‌ترین تجهیزاتی است که باید آن را تهیه کنید. صندلی اداری باید علاوه بر ظاهر زیبا که به دفتر کار شما می‌دهد، از استاندارد لازم نیز برخوردار باشد. چراکه یک کارمند و خود شما، زمان زیادی را پشت میز می‌نشینید و در صورتی که صندلی اداری که خریداری کرده‌اید، از استانداردهای لازم برخوردار نباشد، باعث ایجاد ضربه های جسمی به شما می‌شود.

میز ها و صندلی های اداری می بایستی نسبت به اندام و همچنین نوع دکوراسیون داخلی شرکت مورد خرید قرار بگیرد و باید دارای ویژگی هایی باشد تا علاوه بر زیبایی و کار آمد بودن باید متناسب با محیط باشد. به عنوان مثال صندلی اداری می بایستی دارای تنظیم ارتفاع ، پشتی ، نشیمنی عالی و متریال قابل قبولی باشد و بهتر است چرخ دار باشد تا جابجایی آسانی در اختیار داشته باشید و پس از صرف مدت طولانی بر روی آن از درد های احتمالی جلوگیری گردد. علاوه بر آن میز های اداری نیز باید بسته به نوع کاربری مورد انتخاب قرار بگیرند و می توانید در دو دسته کلاسیک و مدرن خریداری نمایید . سعی بر این داشته باشید میز اداری را انتخاب کنید که دارای جنس مناسب و وزنی سبک باشد.

صندلی اداری دارای تنوع بسیاری است که می توان به سایز ، ابعاد ، رنگ و نوع آنها اشاره کرد. عمده ترین صندلی های اداری طراحی و تولید شده از جنس پلاستیک و فلز می باشد که بسته به مدل و همچنین متریال دارای تنوع بسیاری هستند. اصولان صندلی های اداری یا office chair در دو نوع معمولی و چرخدار تولید می شوند. البته نا گفته نماند که صندلی های اداری معمولی و بدون چرخ هنوز مرسوم بوده و بیشتر برای افرادی مانند ارباب رجوع استفاده می گردد.

اما نمونه های چرخدار از ظاهری زیبا تر و متریال بهتری در تولید آنها استفاده شده است. صندلی هایی که قابل حرکت باشند را صندلی های اداری چرخدار می نامند. برخی از صندلی های اداری دارای اهرم تنظیم پشتی کمر را دارند و بعضی از آنها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارند و بسته به قد فرد استفاده کننده می تواند تغییر کند. بهترین متریال استفاده شده در صندلی های اداری چرخ دار و ثابت در قسمت پشتی و نشیمن از جنس پارچه یا چرم می باشد و قابلیت این را دارد تا هر رنگی بسته به سلیقه و نوع دکوراسیون اداری از آنها انتخاب شود.

بنابراین در خرید صندلی اداری به استاندارد بودن و مناسب بودن برای نشستن طولانی مدت دقت کنید.

چیدمان محیط کارشیک و صندلی اداری

پارتیشن بندی های زیبا

پارتیشن‌ها عمدتا در دفترهای کاری با فضای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارتیشن‌ها که دارای طرح‌ها و انواع مختلفی هستند و به زیبایی و شیک بودن دفتر کار شما کمک زیادی می‌کنند. این پارتیشن ها برای بهینه سازی فضای باز و وسیع در دفاتر کار هستند.

اگر می‌خواهید زیبایی هرچه بیشتری به محیط دفتر کار خود بدهید، استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای بهترین گزینه است. چرا که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی دسترسی ارتباطی بین افراد مختلف در دفتر کار را فراهم کنید.

چیدمان محیط کارشیک و صندلی اداری

وسایل نگهداری اسناد مختلف در دفتر کار

در دفاتر کار و شرکت‌های مختلف، انواع کاغذها، دفاتر و اسناد نگه داری می‌شود که برای دسته بندی و نگهداری آن‌ها، باید از غرفه سازی استفاده کنیم. چرا که اگر بدون هیچ گونه نظمی اسناد و کاغذها در سطح دفتر و روی میزها پخش باشد، باعث زشت شدن محیط کار شما می‌شود و تمامی هزینه‌های دیگری که برای زیباسازی و شیک کردن محیط کار کرده‌اید، از بین می رود.

برای نگهداری اسناد می توانید از وسایل مختلفی استفاده کنید. این لوازم عبارتند از :

  • قفسه و کمد
  • انواع کمدهای بایگانی
  • انواع فایل پرونده
  • قفسه برای انواع مجلات و کتاب های مختلف
  • تقسیم کننده کشو
  • و ....

لوازم مصرفی مورد نیاز در دفتر کار

روش‌های زیادی برای انجام کارها وجود دارد و با توجه به پیشرفت تکنولوژی اکثریت کارها امروزه با وسایلی نظیر موبایل، لبتاپ و ... قابل انجام است. اما گاهی اوقات مجبور هستیم به سراغ روش‌های قدیمی برویم و از کاغذ و خودکار برای انجام یک سری از کارها کمک بگیریم.

بنابراین بهتر است هنگام راه اندازی یک دفتر کار، تجهیزاتی نظیر خودکار، مداد، ماشین حساب، کاغذ، پوشه، منگنه، چسب، پایه چسب، ماژیک هایلایت و ... را تهیه کنید تا در صورت نیاز به آن ها دسترسی داشته باشید.

تجهیزاتی که با فناوری سر و کار دارند

ممکن است در ابتدا تهیه این تجهیزات برای شما گران باشد و از خرید آن‌ها صرف نظر کنید. اما خرید این تجهیزات را به دید سرمایه گذاری ببینید و مطمئن باشید با استفاده از آن ها، می توانید پیشرفت چشم گیری در کارها و صرفه جویی در زمان انجام دهید. تجهیزاتی که بهتر است آن را داشته باشید عبارتند از لبتاپ یا کامیپوتر، پرنیتر ، فکس، اسکنر، مودم  و .... .

تجهیزات برای دکوراسیون در فضای محیط کار

برای زیباتر شدن محیط کار، تماما نباید از لوازمی استفاده کرد که جزو ملزومات واجب باشد. لوازم موجود در یک دفتر کار علاوه بر رفع کردن نیازهای واجب در یک دفتر، باید زیبایی را به محیط کار عرضه کند.

تجهیزاتی که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و به زیبایی و شیک بودن هرچه بیشتر دفتر و یا محیط کار افزود؛ وسایلی مانند گلدان، قاب عکس، گل و گیاه طبیعی، پادری و ... است.

سخن پایانی :

تمام مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم حداقل نیاز های یک دفتر برای داشتن محیطی سالم و شیک است البته در بالا به صورت کلی به آن اشاره داشتیم و می توانید برای اطلاع از تمامی موارد و همچنین خرید محصولات اداری اعم از صندلی اداری ، میز مدیریت و تمامی مبلمان اداری خود به سایت https://chidemanbartar.com/ مراجعه کنید و بهترین محصولات با خرید از این سایت اطمینان داشته باشید که کالایی با بهترین متریال و همچنین خدمات پس از فروش عالی را در اختیار دارید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

نظر شما