شناسهٔ خبر: 50404850 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سخنگوی صنف جایگاه‌داران کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

حدود ۳ هزار جایگاه به روال عادی برگشتند/ تلاش برای راه‌اندازی سامانه کارت سوخت ادامه دارد/ رانندگان خودروهای سنگین درخواست گازوئیل بیشتر نداشته باشند

سخنگوی صنف جایگاه‌داران کشور از رانندگان خودروهای سنگین خواست جهت جلوگیری از اجحاف و ازدحام مراجعه‌کنندگان همانند گذشته عمل کنند و اصراری به دریافت گازوئیل بیشتر نداشته باشند تا روال به حالت عادی برگردد.

صاحب‌خبر -

امین رضانواز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک 3هزار جایگاه به روال عرضه سوخت با نرخ دوم برگشته‌اند و در بیش از 200 جایگاه هم سامانه هوشمند سوخت مستقر شده ولی با توجه به اینکه نیاز به مراجعه حضوری برای راه‌اندازی سامانه است، پروسه زمانبر است.

وی افزود: در استان تهران 80 درصد جایگاه‌ها به روال عرضه سوخت با نرخ آزاد برگشته‌اند و حدود 20 جایگاه باسامانه هوشمند سوخت کار می‌کنند که این رقم تا ظهر افزایش می‌یابد.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران کشور گفت: اکنون در کلان‌شهرها صف و شلوغی را داریم اما روان است و مردم بسیار خوب همکاری می‌کنند، تمام پرسنل جایگاه‌ها حتی با دو برابر ظرفیت در محل جایگاه‌ها حضور دارند تا مردم براحتی سوخت‌گیری کنند.

وی از رانندگان خودروهای سنگین خواست جهت جلوگیری از اجحاف و ازدحام مراجعه‌کنندگان همانند گذشته که با استفاده از کارت محدودیت در سوختگیری داشته‌اند، عمل کنند و اصراری به دریافت گازوئیل بیشتر نداشته باشند تا روال به حالت عادی برگردد.

رضانواز تاکید کرد: اکنون هیچ کمبودی به لحاظ ذخایر بنزین و گازوئیل وجود ندارد و ذخایر به میزان کافی موجود است.

نظر شما