شناسهٔ خبر: 50404616 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

روستای اوین مسجدلو به اینترنت نسل سوم و چهارم (3G/4G) مجهز شد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

با ارتقا سایت همراه در روستای اوین مسجدلو شهرستان میانه 204 خانوار این روستا با جمعیتی بالغ بر 658 نفر از اینترنت همراه بهره مند شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، محمد فرزاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، با اشاره به برنامه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی برای ایجاد عدالت ارتباطی در استان و لزوم بهره مندی تمامی روستاییان از اینترنت پر سرعت، گفت: با ارتقا یک سایت همراه اول به تکنولوژی نسل سوم و چهارم اینترنت همراه، روستای اوین مسجدلو شهرستان میانه تحت پوشش اینترنت همراه قرار گرفت.
وی درباره اهمیت متصل شدن روستاها به ارتباطات اینترنت همراه پر سرعت گفت: وقتی اینترنت در مناطق روستایی راه اندازی شود، به طور قطع بر ایجاد و رونق اشتغال در روستاها تاثیر مثبت می گذارد. در حقیقت این روستاها هستند که بار بخش اقتصاد کشاورزی را بر دوش می کشند که اگر به علوم نوین کشاورزی مجهز شوند، با کیفیت بهتری مراحل محتلف کشاورزی را انجام می دهند و باعث رشد اقتصاد کشاورزی می شوند. با توسعه ICT در روستاها شرایط بهتری در زندگی روستاییان به وجود می آید و خانواده هایشان در رفاه و آسایش بیشتری قرار می گیرند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی افزود: با ارتقا این سایت 204 خانوار این روستا با جمعیتی بالغ بر 658 نفر از اینترنت همراه بهره مند شدند.
لازم به ذکر است هزینه این سایت از محل اعتبارات USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است.

نظر شما