شناسهٔ خبر: 50404596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

سرنوشت آزمون به لیون گره می‌خورد؟

سردار آزمون مدنظر لیون قرار گرفته و احتمال دارد در نقل و انتقالات ژانویه با این باشگاه فرانسوی به توافق برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، قرارداد سردار آزمون با زنیت سن‌پترزبورگ در پایان این فصل به پایان می‌رسد و لژیونر ایرانی در نقل و انتقالات ژانویه می‌تواند مذاکره را با باشگاه‌هایی که او را هدف نقل و انتقالاتی قرار داده‌اند در برنامه‌اش بگنجاند.

در روزهای اخیر رسانه‌هایی چون «فوت مرکاتو» (Foot Mercato) و «اکیپ» (L’Équipe) اعلام کرده‌اند لیون که در نقل و انتقالات تابستانی رقیب رم و لورکوزن در جذب سردار آزمون بود پس از آنکه همانند همتایان ایتالیایی و آلمانی به توافقی با زنیت سن‌پترزبورگ دست پیدا نکرد مذاکره با مهاجم ایرانی را به حال خود را نکرده و تصمیم دارد به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه برای جذب این بازیکن وارد عمل شود.

گلزن سابق روبین کازان پیش از این توسط میلان، ناپولی، لاتزیو، اتلتیکو مادرید و آرسنال تعقیب شده بود در این فصل هم نمایش خوبی ارائه کرده و متقاضیان جذب خود را در صورت رسیدن به توافق نهایی ناامید نخواهد کرد. او با انتقالی ۱۲ میلیون یورویی از روبین کازان به زنیت سن‌پترزبورگ پیوست و عملکرد وی در تیم ملی فوتبال ایران هم قابل قبول بوده است. به نظر برخی کارشناسان اگر به این مهاجم ۲۵ ساله بیشتر فرصت داده شود در آینده می‌تواند عملکرد ارزنده‌تری در سطح قاره سبز ارائه کند.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

نظر شما