شناسهٔ خبر: 50404589 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مدیربرنامه دیاوارا:

مورینیو شرایط ناخوشایندی را به وجود آورده است

دانیله پیراینو، مدیربرنامه آمادو دیاوارا، از رفتارهای مورینیو در روزهای اخیر به شدت انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو پس از شکست 1-6 تیمش برابر بودو گلیمت در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا به شدت عصبانی شده و تصمیم گرفت چندین نفر از بازیکنان تیمش را که در این بازی در ترکیب ثابت قرار داشتند جریمه کند.

او پس از پایان این بازی در نروژ به خبرنگاران گفته بود که تیمش تنها 13 بازیکن دارد که شایستگی به تن کردن پیراهن رم را دارند و پس از آن نیز دیاوارا، بورخا مایورال، گونزالو ویار و برایان رینولدز را روی در دیدار برابر ناپولی و کالیاری از فهرست تیم خط زد تا حتی جایی روی نیمکت نداشته باشند.

دانیله پیراینو در این باره به توتومرکاتو گفت:« من متوجه نمی‌شوم که او با تکیه بر چنین رفتارهایی می‌خواهد چه پیامی را برای ما ارسال کند. آیا قرار است دیاوارا مقصر همه اتفاقات معرفی شود؟ آیا او قرار است بابت یک اشتباه بهای سنگینی بپردازد؟ یا این رفتار صورت می‌گیرد تا باشگاه مجبور شود در پنجره نقل و انتقالات فعال باشد؟»

 

 

او ادامه داد:« اگر دلایل چنین اتفاقی به جای عدم آمادگی یا عدم درک موارد تاکتیکی، همین موارد هستند، پس من فکر می‌کنم مورینیو شرایط بسیار ناخوشایندی را به وجود  آورده است. چنین رفتار و شرایطی هیچ توجیهی ندارد اما دیاوارا با آن سازگار خواهد شد. آمادو به شکلی استثنایی حرفه‌ای است.»

باشگاه رم مخالفتی با فروش دیاوارا در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی نداشت و چند باشگاه حاضر در لیگ برتر انگلیس نیز خواهان جذب این بازیکن بودند اما در نهایت توافقی صورت نگرفت تا او به حضورش در این تیم ایتالیایی ادامه دهد.

نظر شما