شناسهٔ خبر: 50403280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۷۴ درصد دانش‌آموزان کرمانشاه واکسینه شدند/ بازگشایی مدارس متوسطه دوم از اواسط آبان‌ماه

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تا به امروز بیش از ۷۴ درصد جمعیت دانش‌آموزی استان واکسینه شده‌اند و آرام و پیوسته به سمت بازگشایی حضوری مدارس در پیش هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین اخبار مربوط به بازگشایی مدارس، اظهار داشت: بیش از ۹۸ درصد از دانش‌آموزان استان از طریق شبکه شاد و یا حضوری مشغول آموزش هستند.

وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و آیین‌نامه وزارت آموزش و پرورش، معلمان در مناطق مرزی، عشایری و روستایی استان با رعایت پروتکل‌ها در حال آموزش حضوری به دانش‌آموزان زیر ۱۰ نفر هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: طبق آخرین خبر از ۱۵ آبان‌ماه مدارس برای حضور دانش‌آموزان متوسطه دوم و از اول آذر ماه برای دانش‌آموزان متوسطه اول آماده است.

وی تصریح کرد: مدارس باز هستند ولی هیچگونه اجباری برای حضور دانش‌آموزان نیست، معلمان هم به روش حضوری و هم مجازی در حال تدریس هستند.

یزدان‌پناه در ادامه اشاره‌ای به روند واکسیناسیون دانش‌آموزان استان داشت و گفت: تا به امروز بیش از ۷۴ درصد جمعیت دانش‌آموزی استان واکسینه شده‌اند و آرام و پیوسته به سمت بازگشایی حضوری مدارس در پیش هستیم.

وی ادامه داد: آن دسته از دانش‌آموزان معلمان فرهنگیان که متقاضی دریافت کتاب‌های تک جلدی هستند سامانه azad.irtextbook.ir از سوم آبان‌ماه باز شده و می‌توانند کتاب مورد نظر خود را سفارش دهند.

انتهای پیام/پ

نظر شما