شناسهٔ خبر: 50402922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۸۰ درصد جایگاه‌های سوخت لرستان در مدار عرضه سوخت قرار گرفتند

گروه استان‌ها- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان گفت: ۸۰ درصد جایگاه‌های سوخت لرستان در شهرها و محورهای مواصلاتی استان در مدار ارائه سوخت آزاد قرار گرفته‌اند.

صاحب‌خبر -

پیمان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آبادبا اشاره به آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت  عرضه بنزین در استان لرستان اظهارداشت: با توجه به اینکه مشکل جایگاه‌های سوخت از طریق سامانه هوشمند یک مشکل کشوری بود، به تبع آن این مشکل در استان لرستان از 11 صبح روز گذشته نیز ایجاد شد.  

وی افزود: هم اکنون 70 جایگاه سوخت استان بدون سامانه در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفتند و در حال ارائه سوخت به صورت آزاد با نرخ 3 هزار تومان هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان عنوان کرد: در سطح استان لرستان 87 جایگاه سوخت  فعال وجود دارد  که هم اکنون 80 درصد  جایگاه‌های استان در شهرها و محورهای مواصلاتی استان در مدار ارائه سوخت  آزاد قرار گرفته‌اند.

وی بیان کرد: هم اکنون 20 جایگاه‌ شهر خرم‌آباد،2 جایگاه بیران شهر، 9 جایگاه دورود، دو جایگاه دلفان، 3 جایگاه در سلسله، یک جایگاه در دوره چگنی، 6 جایگاه در کوهدشت، 4 جایگاه در ازنا، 4 جایگاه در پلدختر و در شهرستان الیگودرز 4 جایگاه فعال است و در حال عرضه سوخت خارج از مدار سامانه هوشمند هستند.

بهرامی گفت: با توجه به ابلاغیه‌های شرکت پخش فراورده‌های نفتی کشور در حال تلاش هستیم که امروز سیستم عرضه سوخت بنزین را به حالت سامانه‌ای برگردانیم که مردم بتوانند با استفاده از کارت سوخت، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند. 

وی تصریح کرد: جهت برگشتن سیستم عرضه سوخت به حالت سامانه‌ای چون باید مجدد سیستم‌ها نصب و ارتباط تلمبه با آی پی سی‌ها برقرار شود  به دلیل اینکه ترافیک کشوری است  نمی‌توان زمان دقیقی را اعلام کرد ولی هم اکنون در یکی از جایگاه‌های سوخت به عنوان پایلوت در حال تست و آموزش به اکیپ‌هایی هستیم که به جایگاه‌های استان اعزام شوند و باید دید راه‌اندازی هر جایگاه چه مدت زمانی نیاز دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان خاطرنشان کرد: بنده مجدد تاکید می‌کنم هم استانی‌ها توجه داشته باشند که در سهمیه آنها هیچ مشکلی پیش نیامده است و کماکان سهمیه روی کارت‌هاست.

وی اظهارداشت: هیچ مشکلی بابت تامین فرآورده و موجودی فرآورده وجود ندارد فقط نقص فنی است و تلاش می‌کنیم هر چه زودتر جایگاه‌ها به عرضه سوخت به حالت سامانه‌ای برگردند و از مردم تقاضا داریم به شایعات توجه نکنند، هیچ اقدامی قرارنیست اتفاق بیفتد تنها یک نقص فنی کشوری است.

انتهای پیام/645/ ت

نظر شما