شناسهٔ خبر: 50402918 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تصادف زنجیره‌ای ۳۰ خودرو در اتوبان کرج - قزوین / یک کشته و ۲۳ مصدوم

رئیس پلیس راه استان البرز از ️تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج- قزوین خبر داد و گفت: طی این حادثه ۲۴ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

رضا گودرزی رئیس پلیس راه استان البرز گفت: این تصادف زنجیره‌ای ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه صبح امروز و در محدوده پل هشتگرد رخ داد و ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده بوده است و در این تصادف ۲ نفر مجروح شدند.

اما آمار پلیس با آمار اورژانس کشور مغایرت دارد. به طوری که مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج - قزوین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به دنبال این تصادف تا این لحظه ۲۳ مصدوم با ۵ دستگاه آمبولانس و یک‌ دستگاه اتوبوس آمبولانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

خالدی گفت: از این ۲۳ نفر مصدوم یک نفر در بیمارستان جان باخت و حال یک مصدوم وخیم گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز هم در این رابطه اعلام کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین یک کشته و ۲۲ مصدوم شامل ۱۱ مرد و ۱۱ زن داشت.

مهرداد بابایی گفت: این حادثه صبح امروز در آزاد راه کرج - قزوین و در محدوده جایگاه سوخت المهدی به مرکز فوریت های پزشکی استان البرز گزارش شد. در این حادثه ۳۰ دستگاه خودرو شامل ۲۵ دستگاه خودرو سواری، ۴ دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت در اتوبان کرج - قزوین با یکدیگر برخورد کردند.

بابایی گفت: بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس استان البرز به محل اعزام شدند. ۴ نفر از مصدومان در محل حادثه توسط تکنسین های اورژانس درمان سرپایی شدند.

همچنین ۱۱ مصدوم به بیمارستان شهید مدنی کرج، ۷ مصدوم به بیمارستان امام جعفرصادق(ع) شهرستان ساوجبلاغ و یک مصدوم نیز توسط بالگرد به بیمارستان تامین اجتماعی البرز منتقل شد.

رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی البرز گفت: متوفی این حادثه یک پسر حدود ۱۹ ساله بود که علیرغم تلاش‌های انجام‌شده، به علت شدت جراحات واردشده در بیمارستان جان باخت.

این مسئول اظهار کرد: علت وقوع حادثه توسط پلیس راه البرز در دست بررسی است.

منبع: ایسنا و ایرنا

نظر شما