شناسهٔ خبر: 50402684 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

با حکم وزیر بهداشت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا خراسان شمالی، وزیر بهداشت طی حکمی،  دکتر «سید جواد پورنقی» را به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی منصوب کرد.

متن حکم دکتر عین اللهی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر سید جواد پور نقی

عضو محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی

با سلام؛

«خدمتگزاری در نظام اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی» منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید. امید است با اتکال به خداوند متعال حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر بهرام عین اللهی

لازم به ذکر است دکتر پورنقی از خانواده معظم ایثارگران و برادر شهید، فوق تخصص گوارش و کبد و استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی می باشد. ایشان عضویت در شورای مرکزی و هیات اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی، عضو شواری مرکزی بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان و عضویت در هیات امنای دانشگاه، عضو انجمن گوارش و کبد ایران، عضویت در شورای پژوهشی دانشگاه و بیش از 40 عنوان فعالیت پژوهشی اهم از مقاله، تالیف، پایان نامه، پژوهش و فعالیت های متعدد فرهنگی، اجرایی، آموزشی و پژوهشی را در کارنامه کاری خود دارد.

نظر شما