شناسهٔ خبر: 50402416 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

4 عکس از پوکیدن دنا در تصادف با گاردریل / حادثه تلخ در زین الدین

حوادث رکنا: سرهنگ حمید حمیدی از برخورد شدید سواری دنا با گاردریل های لاین میانی بزرگراه زین الدین و رفتن این خودرو به میان گاردریل ها خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ " حمید حمیدی " در خصوص این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 و در میانه های شب ، یک فقره برخورد شدید سواری دنا  با گاردریل های مسیر بزرگراه شهید زین الدین به شرق روی پل هنگام  و رفتن این سواری به داخل گاردریل های  بزرگراه ، به اپراتور مرکزی پلیس راهور اعلام گردید و بلافاصله گشت تصادفات منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ حمیدی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری دنا  به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از  سرعت زیاد  پس از  برخورد شدید  با گاردریل های کناری بزرگراه زین الدین  متوقف می گردد .

سرکلانتر  پلیس  بزرگراههای پلیس راهور تهران بزرگ  تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده  توسط نیروهای اورژانس  به صورت سرپایی مداوا گردید .

تصادف شدید دنا با گاردریل ها

سرهنگ حمیدی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره اعلام کرده است.

وی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.

تصادف

تصادف

تصادف

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • فیلمبرداری زن وحشت زده از قتل داخل تاکسی / قتل پدرزن در اردبیل + فیلم

    فیلمبرداری زن وحشت زده از قتل داخل تاکسی / قتل پدرزن در اردبیل + فیلم

آیا این خبر مفید بود؟
1 1

نظر شما