شناسهٔ خبر: 50401073 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان:

۱۳۰ جایگاه سوخت در آذربایجان شرقی به مدار بازگشتند

فائزه قره‌پور

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان شرقی گفت: در جریان ایجاد مشکل در سیستم هوشمند جایگاه عرضه سوخت استان، ۱۷۳ جایگاه سوخت دچار مشکل شده و تاکنون ۱۳۰ جایگاه از این تعداد به مدار بازگشتند و حتی ۲۰ جایگاه نیز به عرضه سوخت بنزین سهمیه‌ای می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

علی روح الهی سه‌شنبه شب، چهار آبان‌ماه، در گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر کشور، سیستم هوشمند جایگاه‌های عرضه‌ی سوخت سطح آذربایجان‌شرقی نیز دچار مشکل شد.

وی افزود: در این راستا تمامی امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با افراد متخصص این حوزه، بسیج شده و جایگاه‌های عرضه‌ی سوخت را به‌صورت دستی و یک به یک به مدار باز گردانده شد.

وی ادامه داد: اکنون در جایگاه‌های عرضه‌ی سوخت فعال استان، بنزین آزاد به قیمت لیتری سه هزار تومان و نفت‌گاز به قیمت لیتری ۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

روح الهی با بیان این‌که تا پایان امشب سعی می‌کنیم تا سایر جایگاه‌های سوخت را به مدار بازگردانیم، گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که هیچ مشکلی در تامین و ارسال سوخت وجود ندارد و آرامش خود را حفظ کنند.

به گزارش ایسنا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان شرقی وی افزود: مردم به شایعات توجه نکنند، ما همه پای کار هستیم و با تمام قوا مشکلات را حل خواهیم کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما