شناسهٔ خبر: 50400844 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:قصه گویان منتخب آذربایجان شرقی در مرحله منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز به روی صحنه رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: ۶ قصه‌گوی منتخب و برگزیده استان در این مرحله با قصه گویان منتخب دیگر استان‌ها در گروه دوم رقابت کردند تا پس از داوری نفرات برگزیده در مرحله نهایی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که در تهران برگزار خواهد شد معرفی شوند.

در بخش ملی زنان و مردان، لیلا شعبانی از هشترود با قصه بنگ بنگ بنگ، سیمین محمدعلی پور از تبریز با قصه پرواز تا دوست و مهدیه اسماعیل نژاد از تبریز با قصه این سیب چندسال دارد؟ به روی صحنه رفتند.

محدثه پاکرو از تبریز با قصه تولدی دوباره، ریحانه آدینه از تبریز با قصه مثل همه، اما مثل هیچ کس و نیما کامرانی از آذرشهر با قصه مرغ طوفان نیز در بخش ملی دختران و پسران به عنوان قصه‌گویان برگزیده استان در این مرحله قصه‌های خود را اجرا کردند.

بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی که از اردیبهشت ماه امسال با اجرای مراحل استانی آغاز به کار کرده بود، ۳۰ آذر همزمان با شب یلدا به کار خود پایان خواهد داد.

مرحله منطقه‌ای این جشنواره به علت شرایط کرونایی به صورت آنلاین در مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز اجرا و از شبکه‌های اجتماعی به شکل زنده پخش شد.

انتهای پیام/ک

نظر شما