شناسهٔ خبر: 50399862 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جدال زود هنگام مدعیان لیگ والیبال در تهران/ آزمون سخت شاگردان عطایی در دربی شمالی‌ها

رقابت‌های هفته دوم از دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های میزبان پیگیری خواهد شد.

پیکان تهران – فولاد مبارکه سپاهان

تیم والیبال پیکان تهران در حالی به مصاف تیم فولاد مبارکه اصفهان خواهد رفت که فصل را با چند بازیکن مصدوم آغاز کرده است و کمی تحت فشار است. شاگردان پیمان اکبری در دیدار قبلی خود با نتیجه ۳ بر یک تیم سایپا را از پیش رو برداشتند. پیکانی‌ها برای حفظ جایگاه خود در جدول امروز باید برابر نماینده سپاهان به برتری برسد.

فولاد مبارکه سپاهان که امسال بازیکنان با تجربه و مهره‌های قدرتمندی را به خدمت گرفته است امروز باید به مصاف پیکانی برود که انگیزه زیادی دارد. ۲ تیم که از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر هستند در یک فینال زودرس باید در تهران رو در روی هم قرار بگیرند. تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در دیدار قبلی ۳ بر یک مس رفسنجان را شکست داد تا فصل را با پیروزی آغاز کند.

هورسان رامسر – لبنیات هراز آمل

تیم والیبال لبنیات هراز آمل با هدایت بهروز عطایی امروز مقابل هورسان رامسر دیگر تیم شمالی کار راحتی نخواهد داشت. شاگردان عطایی در بازی قبلی در مسابقه‌ای نفس گیر با نتیجه ۳ بر ۲ از سد پاس گرگان گذشت. شروع ضعیف لبنیات هراز آمل در دیدار اول شاید کمی معادلات بهروز عطایی را بهم بزند، اما باید به این توجه کنیم که در هفته اول رخ دادن هر نتیجه‌ای ممکن است.

در مقابل تیم هورسان رامسر با شکست نزدیک در بازی اول لیگ خود برابر شهرداری ورامین نشان داد که انگیزه بسیار زیادی برای شگفتی سازی در لیگ دارد. شاگردان فرشاد سعیدی در دیدار قبلی خود ۳ بر ۲ مغلوب شهرداری ورامین شدند.

برنامه کامل هفته دوم دور رفت لیگ برتر والیبال مردان:

  • ساعت ۱۶ – سالن ۱۲هزارنفری زاگرس/ راه‌یاب ملل مریوان – فولاد سیرجان ایرانیان
  • ساعت ۱۶ – سالن ۹ دی / مس رفسنجان – آذرباتری ارومیه
  • ساعت ۱۶ – سالن امام خمینی / پاس گرگان – شهرداری ارومیه
  • ساعت ۱۶ – خانه والیبال/ پیکان – فولاد مبارکه سپاهان
  • ساعت ۱۶ – مجموعه ورزشی شهید صدر / هورسان رامسر – لبنیات هراز آمل
  • ساعت ۱۶ – سالن المپیک / شهرداری گنبد – سایپا
  • ساعت ۱۶ – سالن اختصاصی شهداب / شهداب یزد – شهرداری ورامین

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما