شناسهٔ خبر: 50399837 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

برمک: منابع مالی تامین شود پیروانی هم می‌تواند باشگاه را مدیریت کند/ آینده خوبی برای پرسپولیس نمی‌بینم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نسبت به سال‌های گذشته کمی نگرانم و آینده خوبی در ادامه راه برای تیم نمی‌بینم که به مشکلات مدیریتی باشگاه برمی‌گردد.

صاحب‌خبر -

کوروش برمک در گفت‎‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد در هفته اول اظهار داشت: با توجه به فشردگی برنامه‌ها و ناهماهنگی‌هایی که پیش آمد، گام اول را مقابل تیم جوانِ عبدالله ویسی خوب برداشتیم، اما با این حال نسبت به سال‌های گذشته کمی نگرانم و آینده خوبی در ادامه راه برای تیم نمی‌بینم که به مشکلات مدیریتی باشگاه برمی‌گردد.

وی ادامه داد: پس از باخت مقابل الهلال همه نگران بودند که چه اتفاقی برای تیمِ گل‌محمدی خواهد افتاد. الهلال تیمی نبود که بتواند ما را شکست دهد، اما با توجه به روند آماده سازی و اتفاقات فرودگاه، اوضاع تیم به هم ریخت و هیچ چیز سر جایش نبود. تمرکز در فوتبال بسیار مهم است و به همین دلیل به الهلال باختیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی روز چهارشنبه مقابل نساجی مازندران عنوان کرد: نساجی تیمی دونده و فیزیکی است و موفق شده بازی اول خود را ببرد. بازی آسانی نخواهد بود، اما اگر در ۱۵ - ۲۰ دقیقه اول کنترل بازی را در اختیار بگیریم می‌توانیم این حریف را شکست دهیم.

وی در رابطه با خرید‌های این فصل پرسپولیس تصریح کرد: خرید‌های جدید ما خیلی خوب بوده‌اند و یحیی می‌تواند آرام آرام آن‌ها را به کار گیرد، زیرا قبلاً هم در تیم‌های خود فیکس و تاثیرگذار بوده‌اند، با این حال باید در فاز دفاعی با هوش‌تر و شاداب‌تر عمل کنیم و تا نیم فصل در کورس قهرمانی بمانیم و بعد یکی دو تغییر داشته باشیم.

کوروش برمک در پایان در خصوص گزینه‌های مدیریت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بعضی از گزینه‌ها گفته‌اند وزارت ورزش بدهی‌ها را پرداخت کند و ما برای مدیریت می‌آییم. فردی که برای مدیریت پرسپولیس انتخاب خواهد شد باید منابع مالی خوبی برای باشگاه بیاورد و با اسپانسر‌های قوی و سرمایه‌ خوب بتواند بدهی‌ها را پرداخت کرده و پرونده‌های پیشین را ببندد. در حال حاضر پرسپولیس ساختار سازمانی خوبی دارد و اگر این ساختار حفظ شود و منابع مالی مناسبی در اختیار باشگاه قرار گیرد، حتی مدیرعامل ثابت هم نمی‌خواهیم و فردی مانند افشین پیروانی هم می‌تواند این باشگاه را سرپرستی کند.

انتهای پیام/

نظر شما