شناسهٔ خبر: 50385646 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

زیستگاه‌های مازندران ناامن برای شکارچیان

مدیرکل محیط زیست مازندران: زیستگاه‌های استان امسال برای متخلفان در حوزه محیط زیست ناامن است و با شکارچیان متخلف برخورد قانونی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه برای دومین سال متوالی شکار در طبیعت استان ممنوع شد گفت: قانون ممنوعیت شکار از پارسال بمدت ۵سال در مناطق آزاد و جنگل‌های مازندران ممنوع اعلام شد.

حسینعلی ابراهیمی‌کارنامی افزود: شکار حیوانات وحشی و پرندگان زمستان گذران امسال به دلیل شیوع طاعون نشخوارکنندگان و احتمال شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و سم بوتولیسم در طبیعت مازندران ممنوع شد.

او گفت: زیستگاه های مازندران برای دومین سال متوالی برای متخلفان در حوزه محیط زیست ناامن است و با شکارچیان متخلف به شدت برخورد قانونی می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از مردم خواست تا برای حفظ سلامتی خود و خانواده از شکار و یا خرید و فروش آنان جداً پرهیز کنند.

<div id="video-display-embed-code_7161383"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3258263/7161383?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما