شناسهٔ خبر: 50385168 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بلاتکلیفی در لیگ برتر هندبال زنان/ کرمی: برنامه مسابقات را با ۹ تیم بستیم

معصومه عبدالجوادی

با وجودی که چند روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر هندبال زنان باقی مانده هنوز تکلیف اشتادسازه مشهد مشخص نیست و فدراسیون مجبور شده است برنامه مسابقات را با ۹ تیم بچیند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مسابقات لیگ برتر هندبال زنان با ۸ تیم قرعه کشی شد و قرار بود این مسابقات از اواخر مهر استارت بخورد اما  زمزمه های انحلال تیم اشتادسازه مشهد قهرمان دو فصل قبل لیگ زنان و حامی تیم های ملی بعد از قرعه کشی به گوش رسید. البته مسئولان تیم اشتادسازه در حالی قصد کناره گیری از لیگ را گرفته‌اند که حتی تا امروز که تنها ۶ روز تا آغاز لیگ بیشتر زمان باقی نمانده هنوز انحلال خود را اعلام نکرده اند.

با این حال فدراسیون هنوز این تیم را از برنامه مسابقات حذف نکرده است و همچنان برنامه روز نخست لیگ برتر را با حضور این تیم بسته است و منتظر است که یا مسئولان تیم اشتادسازه انحلال خود را اعلام کنند و یا تیم ۹ آبان برای انجام تست  PCR در محل مسابقات شرکت نکند.

اکنون فدراسیون تیم صنایع روشنایی یکتا البرز را به لیگ اضافه کرده و برنامه روز نخست مسابقات را با ۹ تیم بسته است. قرار است این مسابقات با ۹ تیم و از ۱۰ آبان شروع شود. اگر تیم اشتاد سازه تا روز انجام تست PCR مدارک خود را کامل نکند از دور مسابقات حذف خواهد شد.

برنامه روز نخست مسابقات لیگ برتر هندبال زنان ۱۰ آبان:

فولاد مبارکه سپاهان – اشتادسازه مشهد ساعت ۱۰:۳۰

اتریسا تهران – کیهان پالایش ملایر ساعت ۱۳:۰۰

سنگ اهن بافق – شهید شاملی کازرون ساعت ۱۵:۳۰

کات شاهرود – تاسیسات دریایی ساعت ۱۸:۰۰

با اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال تیم صنایع روشنایی یکتا افروز روز اول مسابقات استراحت دارد. برنامه روزهای ۱۲ و ۱۴ آبان متعاقبا اعلام می شود.

مراد کرمی رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در این خصوص به ایسنا گفت: متاسفانه هنوز اشتادسازه چیزی به ما اعلام نکرده است اما به این سبب که این تیم دو سال قهرمان لیگ بوده ما هنوز این تیم را از لیگ کنار نگذاشته‌ایم. تیمها می‌توانند تا ۹ آبان مدارک خود را کامل کنند و در لیگ شرکت کنند. وضعیت این تیم مشخص نیست اما ما این تیم را در جدول مسابقات قرار دادیم. قرار است مسابقات از ۱۰ آبان و با ۹ تیم شروع شود. ۹ آبان تست PCR گرفته می شود. در این مرحله هر تیم سه بازی انجام خواهد داد و مرحله بعدی لیگ بعد از مسابقات جهانی انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: اگر تیم اشتاد سازه  در لیگ شرکت نکند کمیته انضباطی تشکیل می شود و کمیته انضباطی برای این موضوع تصمیم خواهد گرفت. جریمه نقدی، سقوط به یک یا دو رده پایین تر برای سال های آینده چیزی است که باید در کمیته انضباطی در مورد این تیم ها تصمیم گرفته شود.

انتهای پیام

نظر شما