شناسهٔ خبر: 50377619 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فیلم از دختران جوان که گلزار را به دردسر انداختند!

رکنا: یکی از هواداران جوان محمدرضا گلزرا در کنسرتش به او ابراز علاقه عجیبی می کند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا گلزار یکی از بازیگران خوب ایرانی است. محمدرضا گلزار تصویر جدیدی از خود منتشر کرده است. محمدرضا گلزار هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند.محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما است . محمدرضا گلزار سال 1356 در شهر تهران متولد شد.

به گزارش رکنا، دختر نوجوانی حین صحبت‌های محمدرضا گلزار بین صحبت‌های او می‌رود و به او می‌گوید: «تو فقط حرف بزن».

حمایت الهام حمیدی از محمدرضا گلزار

در میان بازیگران علاوه بر سحر قریشی خانم الهاحم حمیدی هم که بازیگر شناخته شده و قدیمی و معروفی است به سوپر استار بودن محمدرضا گلزار اشاره کرده است.

الهام حمیدی بازیگر زن مشهور و تقریبا بی‌حاشیه درباره ستاره‌های سینمای ایران که می‌گوید: به نظر من خانم نیکی کریمی و آقایان رضا گلزار و رادان جزو سوپراستارهای انگشت‌شمار سینمای ایران هستند.

الهام حمیدی ادامه می‌دهد: اما آنچه که می‌خواهم بگویم، این است که ما در ایران ستاره‌سازی را نمی‌دانیم! در واقع روش ستاره‌سازی‌مان اشتباه است، وگرنه بازیگران زیادی داریم که مستعد سوپراستار شدن هستند، اما فضا و عرصه را برایشان باز نمی‌کنیم یا نمی‌گذاریم که به این مرحله برسند.

جالب است بدانید که در آن طرف بازیگران زیادی هستند که با سوپر استار بودن محمدرضا گلزار مخالف هستند. برخی از آن‌ها صحبت کرده‌اند و برخی از آن‌ها هم نیش و کنایه زده اند.

پژوی پر حاشیه محمدرضا گلزار

خیلی ها به محمدرضا گلزار می گویند که بچه پولدار و خوشگل بوده که وارد سینما شده و به این موفقیت ها رسیده است (به لحاظ معروفیت) اما خود محمدرضا گلزار  نظری کاملا متفاوت دارد به گونه ای که در یک مصاحبه گفته من با پژو 405 شروع کردم و تا همین چند سال پیش ماشینم پژو بود. بازیگری که تا چند سال پیش یک پژو 405 تصادفی داشته الان چه دارد ؟ محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند. همچنین چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی کرده است. برخی تصاویر و فیلم ها نشان دهنده این است که او در خارج کشور هم خودروهای سوپر اسپورت مثل بوگاتی خریده است.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

آیا مردم نسبت به محمدرضا گلزار حسود هستند ؟

واکنش ها به انتقاد از محمدرضا گلزار دو دسته است، برخی از افراد او را خواننده بد یا بازیگر بد می نامند و برخی از مردم که او را دوست دارند منتقدان را حسود می نامند. این جنگ همیشگی دو طیف از مردم در طول سالهای سوپراستاری رضا گلزار در ایران بوده است. زندگی لاکچری و لوکس محمدرضا گلزار همیشه مورد انتقاد همکاران او بوده است اما آنچه بیشتر از همه چی برای او حاشیه درست کرده است ورود او به مجری گری و خوانندگی ست. با اینکه محمدرضا گلزار خودش قبلن عضو گروه موسیقی بوده است ولی خوانندگان زیادی به او حمله کرده اند و خواندن او را مسخره می کنند.

محمدرضا گلزار

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

منبع: برخط نیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • فیلم / جزییات عروسی دختر رهبر معظم انقلاب !  /  شام چه بود؟!

    فیلم / جزییات عروسی دختر رهبر معظم انقلاب ! / شام چه بود؟!

آیا این خبر مفید بود؟
6 15

نظر شما