شناسهٔ خبر: 50377597 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رضا کرملاچعب در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سوءتفاهم بود، از پرسپولیسی‌ها معذرت می‌خواهم/ دوباره به لیگ برتر باز می‌گردم

علی شفیعی جم

مهاجم اسبق پرسپولیس ضمن عذرخواهی از هواداران این باشگاه اعلام کرد اگر شادی گلم باعث رنجش کسی شده از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

صاحب‌خبر -

رضا کرملاچعب، بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به آخرین شرایط تیمش در لیگ دسته اول اظهار داشت: ما در دو بازی اول مان در لیگ دسته اول دو تساوی به دست آورده ایم اما با توجه به شرایط و پتانسیلی که داریم می توانیم در هفته های پیش رو شرایط بهتری را رقم زده و در این فصل شگفتی ساز شویم.

او در ادامه افزود: ما در آستانه بازی ها مشکلات زیادی داشتیم ولی خوشبختانه تیم را جمع و جور کردیم. درست است در دو بازی اول به پیروزی نرسیدیم و دو تساوی را به دست آوردیم اما امیدواریم با حمایت مسئولان شهری و شرایط فنی و فوتبالی خوبی که داریم، بتوانیم شرایط را بهتر کرده و نشان دهیم امسال تیم ما تیم شگفتی ساز لیگ دسته اول است. همان طور که گفتم ما مشکلات زیادی داریم که امیدوار هستیم مسئولان به کمک ما آمده و از ما حمایت کنند.

رضا کرملاچعب در خصوص شادی گلش در هفته اول به سبک گومیس، مهاجم الهلال عربستان که باعث ایجاد حواشی برای او شده بود، به خبرنگار برنا گفت: من منظور بدی از آن شادی گل نداشتم و فکر می کنم سوءتفاهمی به وجود آمده است. بازیکن پرسپولیس بوده‌ام و نمکدان نمی‌شکنم. از آن شادی گل هم منظور بدی نداشتم اما تاکید می کنم اگر کسی از آن شادی من ناراحت شده است، معذرت خواهی می کنم.

مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه ضمن تمجید از قرمزهای پایتخت و همین طور دورانی که زیر نظر برانکو در این تیم کار کرده بود، تاکید کرد: پرسپولیس همچنان ثمره کار با برانکو را می بیند. این تیم در حال حاضر یکی از بهترین تیم های آسیا است. تیمی که در سال های متوالی تا مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می کند، جزو بهترین های قاره محسوب می شود.

کرملاچعب در خصوص شرایط خودش گفت: شرایط فوتبال مثل توپ فوتبال گرد است. من زمانی با توجه به شرایطی که داشتم از پرسپولیس جدا شدم و در لیگ فنلاند فوتبالم را ادامه دادم که پس از مدتی مشمول شدم. در حال حاضر هم تمام تلاشم را به کار می گیرم تا با نمایش خوب برای استقلال ملاثانی بتوانم به شرایط ایده آل رسیده و باز هم به لیگ برتر بازگردم.

انتهای پیام/ 3

بیشتر بخوانید:

  • استقلال به تساوی رضایت داد!
  • پرسپولیس باید مراقب مهره‌های کلیدی الهلال باشد/ با اسکوچیچ فوتبال بهتری را از تیم ملی می‌بینیم/ هدف اصلی‌مان حضور مقتدرانه و صعود به لیگ برتر است

نظر شما