شناسهٔ خبر: 50377533 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فیلم سرقت موبایل خبرنگار در لایو اینترنتی / دزد به دردسر افتاد !

حوادث رکنا: دزدی که هنگام لایو اینترنتی یک خبرنگار اقدام به سرقت موبایل وی کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

 امروزه شبکه‌های اجتماعی مختلف این امکان را برای افراد فراهم آورده تا اتفاقات واقعی‌ جهان پیرامون خود را به صورت زنده پخش کنند. اما شاید برخی از این لایو‌های اینترنتی حتی به ضرر افراد تمام شود. مانند اتفاقی که به تازگی برای یک خبرنگار مصری رخ داده است. سارقی که حین لایو اینترنتی این خبرنگار اقدام به سرقت موبایل وی کرده بود به راحتی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش رکنا، «محمد راغب»، یک خبرنگار سایت خبری Youm۷ در حال پخش لایو اینترنتی و ارسال یک گزارش بعد از وقوع زلزله با تلفن همراه خود بود که ناگهان مورد حمله این سارق قرار گرفت. بنا به گزارش گاردین در لحظه وقوع سرقت بیش از ۲ هزار کاربر در حال تماشای این لایو اینترنتی بودند. سارق پس از سرقت در حالی تلفن موبایل را روی بدنه موتورسیکلت خود قرار داده بود که لایو اینترنتی خبرنگار همچنان ادامه داشت.

در ویدئوی کوتاه منتشر شده مشاهده می‌شود که سارق حین فرار و رانندگی با موتورسیکلت نیم نگاهی به صفحه تلفن همراه این خبرنگار می‌اندازد. این اقدام سارق موجب شد تا پلیس مصر وی را شناسایی و دستگیر کند.

این ویدئو پس از انتشار در فیسبوک بیش از ۷ میلیون بیننده داشته و بیش از ۱۸ هزار بار نیز بازنشر شده است. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این حادثه روی یک پل در شهر شوبرا الخیمه رخ داد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • فیلم / جزییات عروسی دختر رهبر معظم انقلاب !  /  شام چه بود؟!

    فیلم / جزییات عروسی دختر رهبر معظم انقلاب ! / شام چه بود؟!

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

نظر شما