شناسهٔ خبر: 50370950 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

دعوای سپاهان و پرسپولیس باز هم بالا گرفت

مدیر تیم فوتبال سپاهان به اظهارات افشین پیروانی در خصوص محل برگزاری دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

سایت رسمی باشگاه سپاهان در گفت‌و‌گو با رضا فتاحی، اظهارات افشین پیروانی را غیر واقعی و اینستاگرامی خواند و در ادامه به نقل‌ از مدیر تیم سپاهان نوشت: تعیین محل مسابقه برعهده باشگاه میزبان و پس از تایید سازمان برگزار کننده است. همچنین پس از تعیین زمین مسابقه و تایید سازمان برگزارکننده هیچ باشگاه و مقامی اجازه لغو و جابجایی محل مسابقه را ندارد.

فتاحی ادامه داد: بی‌اطلاعی از امور و اظهار نظرهای خاص و قیم‌ماآبانه توسط افراد در باشگاه‌های مختلف بستری برای غبار آلوده کردن فضای فوتبال و تولید التهاب و تنش بین هواداران ارزنده باشگاه‌ها خواهد شد که مغایر روح جوانمردی و الزامات فدراسیون و سازمان لیگ و تاکید کمیته‌های اخلاق و انضباطی است.

  وی تصریح کرد: تغییر محل برگزاری مسابقه تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و نفت مسجدسلیمان در پی درخواست باشگاه میزبان بوده و هیچ‌گونه ارتباطی با  باشگاه  فولاد مبارکه سپاهان ندارد و باشگاه سپاهان کلیه اقدامات لازم جهت اسکان در شهرستان مسجد سلیمان را به عمل آورده بود، ولی طبق تماس مسئولان سازمان لیگ از اعزام به مسجدسلیمان خودداری کرد و تا ساعت 19 روز شنبه اول آبان از محل برگزاری مسابقه بی‌خبر بودیم و حتی نویدکیا در نشست خبری قبل از بازی به این موضوع اشاره کردند.

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: علیرغم میل باطنی و رویه اخلاقی در باشگاه سپاهان به اطلاع همگان می‌رسانیم که موارد مطروح کذب یا از سر بی‌اطلاعی بوده است و مشروحاً اعلام می‌شود، اظهار کننده محترم فراموش کرده که در مسابقات جام حذفی فصل 99-98 مسابقه تیم‌های شهرداری ماهشهر و پرسپولیس که میزبانی حق مردم خوب ماهشهر بود را به شهر آبادان انتقال دادند!

فتاحی تصریح کرد: او (پیروانی) فراموش کرده که در مسابقات جام حذفی فصل 1400-1399 مسابقه تیم‌های شاهین بندر عامری و پرسپولیس که حق میزبانی مردم خوب بندر عامری بود را در شهر بوشهر برگزار کردند و این در حالی بود که در همان مرحله تیم فوتبال سپاهان علیرغم غیر استاندارد بودن ورزشگاه ساوه مجبور به حضور در ساوه و برگزاری مسابقه با خوشه طلایی شدیم و در همین مسابقه مسئولین شهر ساوه کلیه تلاش و سعی خود را جهت برگزاری بهتر این مسابقه به عمل آوردند.

وی ادامه داد: به استحضار کلیه مردم عزیزمان می‌رساند این باشگاه به جهت تعدیل تنش‌ها بین هواداران دو باشگاه و به جهت حضور قوی تیم پرسپولیس در مسابقات باشگاه‌های آسیا و درخواست شخص آقای یحیی گل‌محمدی نسبت به برگزاری بازی دوستانه در تاریخ 16 مهر در تهران اقدام کردیم ولی متاسفانه شخص پیروانی مجدداً با اظهارات غیر واقعی ایجاد حاشیه و تنش می‌کنند.

فتاحی در پایان گفت: شایسته است کمیته‌های محترم اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال به این موارد ورود کنند تا در فصل جاری فوتبال شاهد اینگونه اقدامات نباشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما