شناسهٔ خبر: 50366855 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جهاد اسلامي: وضعيت اسراي اعتصاب‌کننده وخيم است

صاحب‌خبر -
جهاد اسلامي: وضعيت اسراي اعتصاب‌کننده وخيم است
خبرگزاری آریا- سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت از مردم فلسطین می‌خواهیم تا در فعالیت‌های حمایت از اسرای اعتصاب کننده مشارکت کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از فلسطین الیوم، طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری رود اردن گفت: حال عمومی شش اسیری که اعتصاب غذا کرده اند، به ویژه کاید فسفوس، مقداد القواسمی و هشام أبو هواش بسیار وخیم است.
وی افزود: از مردم فلسطین می‌خواهیم تا در فعالیت‌های حمایت از اسرای اعتصاب کننده مشارکت کنند و برای حمایت از فرزندان و برادران مان که با گرسنگی و تشنگی خود با تروریسم اسرائیل مقابله می‌کنند، عازم مناطق درگیری با نیرو‌های اسرائیلی شوند.
گفتنی است؛ شش اسیر، که یکی از آن‌ها مقداد القواسمه است بیش از 100 روز است که اعتصاب غذا کرده اند، هدف آن‌ها رهایی از زندان صهیونیست هاست. پس از وخیم شدن وضع جسمانی القواسمه، فلسطینیان برای نجات جان او تحرکات گسترده‌ای را آغاز کرده اند.
راهپیمایی باشکوهی در حمایت از اسیران فلسطینی در رام الله در کرانه باختری رود اردن برگزار شد و راهپیمایان، اقدامات اشغالگران صهیونیست علیه اسیران مانند حبس در سلول انفرادی و شکنجه و زندانی کردن بدون اتهام و محاکمه را محکوم کردند.
فلسطینیان نگران جان اسیران هستند و از جهانیان می‌خواهند به اشغالگران اجازه ندهند اسیران را در زندان بکشند. هر لحظه ممکن است یکی از این شش اسیر، به علت جنایات اشغالگران صهیونیست، در زندان‌ها شهید شوند.

نظر شما