شناسهٔ خبر: 50366558 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسی برنده توپ طلا شد؛ البته در نظرسنجی مارکا!

لیونل مسی یکی از اصلی‌ترین نامزد‌های کسب توپ طلا در فصل ۲۰۲۱ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های فوتبال در اروپا در حال پیگیری هستند و تمام ستاره‌های دنیای فوتبال که در لیست کسب توپ طلای این فصل قرار دارند، با توجه به شرایط خود تا حدودی به کسب این عنوان بزرگ امید دارند.

شاید همین الان بتوان نامزد‌های نهایی این عنوان را مشخص کرد. رونالدو، بنزما، لیونل مسی، لواندوفسکی و جورجینیو به احتمال فراوان نامزد‌های پایانی این عنوان هستند.

در این بین نشریه مارکا در جدید‌ترین نظرسنجی خود ۳ بازیکن را به عنوان نامزد‌های نهایی انتخاب کرد و با نظر خوانندگان این نشریه لیونل مسی آرژانتینی بار دیگر صاحب توپ طلای دنیای فوتبال شد و هفتمین عنوان خود را کسب کرد.

در این نظرسنجی و بر اساس نظرات کارشناسان این سایت کریم بنزما، رابرت لواندوفسکی و لیونل مسی ۳ نامزد نهایی این عنوان خواهند بود و طبق رای کاربران لیونل مسی با کسب ۳۴ درصد از آراء بالاتر از بنزما با ۲۴ درصد و لواندوفسکی با ۱۱ درصد آراء بیشتر از سایرین می‌توانند شایسته برنده شدن جایزه توپ طلا باشند.

مراسم توپ طلای امسال در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) و در سالن تئاتر دو شتله جایی که مسی ششمین توپ طلای خود را دریافت کرد، برگزار خواهد شد.

لیونل مسی

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما